• Webmail
  • Over Caiway
  • Blog


Wijzigingen 2019


Vanaf 1 maart 2019 voeren wij een aantal wijzigingen door in onze abonnementen. Daarnaast veranderen de Algemene Voorwaarden en de privacyverklaring.


Algemene Voorwaarden & privacyverklaring


Op 1 maart 2019 wijzigen op enkele punten de Algemene Voorwaarden (AV) en de privacyverklaring van CAIW. Hieronder lees je de wijzigingen
  • Update Algemene Voorwaarden en privacyverklaring

    De belangrijkste wijzigingen zijn:

    • In de loop van 2019, niet eerder dan op 1 april 2019, zal CAIW Diensten B.V. opgaan in DELTA Fiber Nederland B.V. De merknaam Caiway blijft in gebruik en wordt de aanbieder in de nieuwe voorwaarden Caiway genoemd.
    • De introductie van een bewaartermijn van contactgegevens van twee jaar na beëindiging van de overeenkomst. Dit in verband met een retentie-aanbod. Verder is het doel van de oorspronkelijke bewaartermijn van 15 maanden nu expliciet aangegeven.
    • Het gebruik van gegevens van derden om adresinformatie te verrijken. Voor marketingdoeleinden maakt Caiway gebruik van gegevens van externe bedrijven om aan de hand van het adres socio-demografische kenmerken en contactinformatie te bepalen.
    • Wij kunnen jou als klant, in jouw en ons belang, informatie over de telecommunicatie gerelateerde producten en diensten van de bedrijven in de groepsstructuur sturen. Daarnaast kun je in de ‘Mijn Caiway’ omgeving, als je dat wilt, enkele aanvullende gegevens verstrekken, die wij met jouw toestemming gebruiken om jou gericht over onze producten en het gebruik daarvan te kunnen informeren. Ook bieden we je de mogelijkheid om jouw gegevens op te laten nemen in een abonneelijst of abonnee-informatiedienst.
    Algemene Voorwaarden 1 maart 2019

    Privacyverklaring 1 maart 2019


Replay TV bij Interactieve TV


Heb je een abonnement op één van de onderstaande glasvezelpakketten met Interactieve TV?

• Alles-in-1 F75
• Alles-in-1 F250
• Alles-in-1 F500

  • Wat verandert er voor mij?

    Vanaf 1 maart 2019 voegen we Replay TV toe aan jouw Interactieve TV dienst. Hiermee kun je eenvoudig via de TV-gids programma’s tot 7 dagen terugkijken. Ook als het programma nog bezig is. Replay TV werkt heel eenvoudig.

    Heb je Replay TV als betaalde optie? De maandelijkse kosten van € 2,50 komen uiteraard te vervallen. Het nieuwe tarief vind je terug op de factuur van februari voor maart 2019



Veelgestelde vragen

  • Waar kan ik zien welke diensten ik precies afneem?

    Op jouw persoonlijke pagina Mijn Caiway kan je precies inzien welke abonnement en extra diensten je afneemt. Heb je nog geen actief abonnement? Dan vind je jouw toekomstige abonnement en extra diensten terug op de bestelbevestiging die je van ons per e-mail ontvangen hebt.

  • Kan ik mijn huidige abonnement wijzigen of opzeggen?

    In verband met de wijziging(en) heb je het recht om deze kosteloos vóór 1 maart 2019 te wijzigen of eventueel op te zeggen via onze klantenservice. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze Klantenservice via 088 2249 111. Telefonieklanten bellen gratis naar 1200.

  • Krijg ik ook gratis Replay TV?

    Heb je een glaspakket met Interactieve TV dan is Replay TV ook voor jou beschikbaar. Replay TV werkt heel eenvoudig.