{{ streetName }} {{ houseNumber }}{{ addition }}
{{ zipCode }} {{ city }}

Het is druk bij PostNL, waardoor er een vertraging is bij het bezorgen van het installatiepakket. Als je pakket onderweg is, dan ontvang je van ons per sms en e-mail een Track & Trace om de zending te volgen.  

mobiel

Goed nieuws: combikorting met Caiway Mobiel

Naast Internet & TV bieden wij ook sim only abonnementen voor mobiel aan. Dat is bellen en internet via het best geteste 4G(+) netwerk (T-Mobile) van Nederland, voor een verrassend normale prijs. En als internetklant van Caiway, profiteer je ook elke maand van 5,- extra combikorting op je internetfactuur. Dat is heel slim bekeken!

Lees meer over Caiway Mobiel

Je overstap verder regelen

1.
Je huidige contract opzeggen

Je moet je huidige diensten zelf bij je aanbieder opzeggen. Als je contractperiode van 12 maanden voorbij is, dan geldt een wettelijke opzegtermijn van 1 maand.

2.
Opzegkaart

Om je huidige diensten op te zeggen kan je de opzegkaart van Caiway gebruiken. Bellen naar de klantenservice van je huidige aanbieder kan natuurlijk ook.

3.
Wat gebeurt er na mijn bestelling?

We houden je per e-mail en sms op de hoogte wanneer jouw installatiepakket onderweg is en we geven je tips over de installatie. Wordt de installatie door een monteur verzorgd? Dan word je door onze installatiepartner Guidion gebeld om een afspraak te maken.

 4.
Installatiegarantie

Het is prettig om te weten dat je bij Caiway installatiegarantie krijgt. In het pakket zit een installatiehandleiding. Lukt de installatie niet? Bel dan met onze helpdesk medewerker. Kom je er samen ook niet uit, dan sturen we gratis een monteur. Deze is gratis wanneer de installatie binnen 4 weken na ontvangst van het pakket plaatsvindt.