Stel je vraag via chat
Caiway en DELTA bundelen hun krachten en gaan verder onder één naam.
We willen onze service en diensten voor internet, televisie, de vaste en mobiele telefoon nog beter maken. Door te kiezen voor één merk, kunnen we dat sneller doen. Daarom gaan we verder onder de naam DELTA.
Wie is DELTA?
DELTA wil dat zoveel mogelijk mensen snel internet kunnen gebruiken. In meer dan twintig jaar tijd is DELTA uitgegroeid tot de glasvezelexpert van Nederland. Begonnen als regionale speler, met een betrokken en nuchter karakter is DELTA nu een landelijke aanbieder met klanten in alle provincies. En DELTA gaat verder. Met het snelste internet, televisie, vaste telefonie en mobiel én de beste service.Wat dit voor jou betekent.
In 3 stappen naar DELTA.
De aankondiging
We vertellen je nu alvast dat Caiway op termijn verder gaat als DELTA. En leggen je uit waarom we hiervoor kiezen en wat dit voor je betekent.Jouw DELTA Flexpakket
Je ontvangt een maand voordat je overgaat naar het DELTA Flexpakket alle informatie en vertellen je hoe we dit voor je activeren.Welkom bij DELTA!
Een maand later gaat jouw DELTA Flexpakket in. Je maakt voortaan gebruik van de diensten via DELTA.Moet ik nu iets doen?
Vragen en antwoorden
Algemeen
-
Waarom gaat Caiway verder als DELTA?
Caiway en DELTA zijn al jaren onderdeel van hetzelfde bedrijf en maken gebruik van hetzelfde stabiele netwerk. We willen onze service en diensten voor internet, televisie en de vaste en mobiele telefoon verder doorontwikkelen en optimaliseren. Door onze krachten te bundelen kunnen we dat sneller doen. Daarom gaan we verder onder één naam: DELTA.
-
Ik lees dat ik overga naar een DELTA Flexpakket. Wat houdt dit in?
Het DELTA Flexpakket is een pakket voor internet, tv en bellen bij DELTA. Zoals de naam al zegt is het een flexibel pakket. Nadat je pakket is geactiveerd, kun je dit pakket makkelijk zelf wijzigen. Zo bepaal je de internetsnelheid, het aantal tv-zenders en welke belbundel je wilt. Denk je er later toch anders over? Je kunt het pakket elke maand eenvoudig zelf aanpassen.
-
Wanneer ga ik over naar het DELTA Flexpakket?
Dat kunnen we nu nog niet precies zeggen. We zetten onze klanten om beurten over en nemen daar een jaar de tijd voor. Eén maand voordat jij overgaat naar het DELTA Flexpakket ontvang je van ons een brief of e-mail. Hierin vind je alle informatie. Ook wanneer jouw DELTA Flexpakket ingaat. Tot die tijd blijf je gewoon gebruikmaken van je huidige diensten.
-
Op welke manier ontvang ik informatie over de overgang naar DELTA?
We sturen je een e-mail op het bij ons bekende e-mailadres. Wil je weten welk e-mailadres dat is of wil je je e-mailadres wijzigen? Doe dit dan via Mijn Caiway.
Als we geen e-mailadres van je hebben, sturen we je een brief.
-
Ik heb geen e-mail over dit nieuws ontvangen, hoe komt dat?
We willen je zo goed mogelijk informeren. Controleer daarom of we het juiste e-mailadres van je hebben of controleer of de e-mail in de map met ongewenste e-mails terecht is gekomen. Je kunt je e-mailadres bekijken en wijzigen via Mijn Caiway.
Internet, tv en vaste telefoon
-
Ik heb glasvezel. Kan ik voortaan gebruikmaken van de hogere glasvezelsnelheden die DELTA biedt?
Jazeker. Bij DELTA kan het nóg sneller als je glasvezel hebt. Met het DELTA Flexpakket heb je de keuze uit de snelheden 100 Mbps, 250 Mbps, 1 Gig (1000 Mbps), 2 Gig (2000 Mbps) en Unlimited Glasvezel (8000 Mbps). De down- en uploadsnelheden zijn hierbij hetzelfde.
Je internetsnelheid kun je, nadat je DELTA Flexpakket is geactiveerd, maandelijks wijzigen via MijnDELTA.
-
Ik heb nu internet via coax, maar er ligt ook al glasvezel bij mij thuis. Kan ik niet beter gelijk overstappen naar glasvezelinternet?
Eén maand voordat je overgaat naar het DELTA Flexpakket ontvang je van ons alle informatie. Als het beter is om van een betere en toekomstbestendige techniek gebruik te gaan maken, dan laten we dat tegen die tijd weten.
-
Ik gebruik nu coax voor televisie en glasvezel voor internet. Blijft dat zo?
Voorlopig blijft dit zo. Hoe dit zich in de toekomst ontwikkelt, kunnen we nu nog niet zeggen.
-
Wat gebeurt er met de opnames die ik heb gemaakt met interactieve tv?
DELTA maakt gebruik van hetzelfde tv-platform voor interactieve tv. De tv-opnamen blijven dus ook bij DELTA gewoon beschikbaar.
-
Wat gebeurt er met het e-mailadres dat ik nu gebruik?
De e-mailadressen die je nu via Caiway gebruikt, kun je blijven gebruiken. Ook bij DELTA.
-
Wat gebeurt er met mijn telefoonnummer(s)?
Deze blijven hetzelfde. Hier verandert niets aan.
Caiway Mobiel
-
Ik heb Caiway Mobiel, wat gebeurt er met mijn mobiele abonnement?
Caiway Mobiel gaat in de toekomst verder als DELTA Mobiel. We zetten onze klanten om beurten over. Eén maand voordat Caiway Mobiel voor jou wijzigt naar DELTA Mobiel, ontvang je hierover bericht van ons. Je behoudt je abonnement en telefoonnummer, je hoeft je simkaart niet te vervangen en kan vertrouwen op dezelfde netwerkkwaliteit.
-
Verandert er iets aan mijn mobiele abonnement?
De naam van je abonnement verandert van Caiway Mobiel naar DELTA Mobiel. Verder zie je voortaan al je gegevens over je mobiele abonnement in de DELTA Mobiel-app of in MijnDELTA Mobiel. Je behoudt je abonnement en eventuele kortingen, je hoeft je simkaart niet te vervangen.
-
Kan ik mijn telefoonnummer wel behouden?
Uiteraard. Hier verandert niets aan.
-
Wat gebeurt er met de ingesproken berichten in mijn voicemailbox?
De ingesproken voicemailberichten blijven bewaard in je voicemailbox.
Mijn abonnement is nog niet actief
-
Ik heb een abonnement bij Caiway afgesloten, maar ik wacht nog tot mijn glasvezelaansluiting wordt geactiveerd. Wat nu?
Dat ligt eraan wanneer je glasvezelaansluiting en -abonnement worden geactiveerd. Op termijn wordt jouw abonnement overgezet naar het DELTA Flexpakket. Ruim een maand voordat dit gebeurt ontvang je een brief of e-mail. Dit DELTA Flexpakket is vergelijkbaar met het Caiway-abonnement dat je hebt gekozen. En het actie-aanbod waar je bij Caiway gebruik van maakt, blijft ook bij DELTA geldig.
Het voordeel van het DELTA Flexpakket is dat deze maandelijks te wijzigen is. Dus ben je in de tussentijd van gedachten veranderd, dan pas je je abonnement eenvoudig aan wanneer jij dat wilt, nadat je bent overgezet en je abonnement is geactiveerd.
-
Ik heb gekozen voor glasvezel met een actie-aanbod. Blijft deze korting geldig?
Als je gebruik hebt gemaakt van een actie-aanbod, blijft dit geldig.
Kom je er niet uit?
-
-
Liever iemand spreken?
+31 88 2249 111 +31 88 2249 111 -
Contact