Glasvezel internet in Echt-Susteren!

Slim bekeken!

Stabiel en razendsnel glasvezel internet

Verrassend normale prijs

3 Slimme Wifi Boosters: eerste 12 maanden 0,-

Ook razendsnel glasvezel internet op jouw adres?

Caiway Glasvezel in Echt-Susteren. Slim bekeken!

Wil jij ook met z'n allen moeiteloos tegelijk razendsnel online? In Echt-Susteren kan dat nu met glasvezel internet en interactieve TV van Caiway! Met glasvezel internet gaat up- en downloaden even snel. Zo heb je geen last meer van haperingen en ben je klaar voor nu én de toekomst. Slim bekeken.

Heb jij je al aangemeld voor een abonnement van Caiway? Dan ontvang je binnenkort van ons het glasvezel installatiepakket en kun je genieten van supersnel en betrouwbaar internet!

Heb je nog geen abonnement afgesloten? Dan kan je je natuurlijk nog steeds aanmelden. Kijk dan verder op deze site voor ons aanbod en meld je aan!

 

    • Razendsnel glasvezel internet
    • Gratis programma's terugkijken en opnemen
    • Moeiteloos met z'n allen tegelijk online

Kies het pakket dat bij je past

 

We hebben 3 volledige Internet & TV-pakketten die je uit kunt breiden met extra zenderpakketten en belbundels. Liever een pakket zonder televisie? Dat is uiteraard ook geen probleem. Zo is er altijd een pakket dat bij je past, zonder hiervoor te veel te betalen. En installeren is heel eenvoudig. Helemaal met onze installatiegarantie.

Glasvezel Internet

  • Combineer met Mobiel en ontvang elke maand 5,- combikorting
  • 3 Slimme Wifi Boosters: eerste 12 maanden 0,-, daarna slechts 3,- p/mnd
  • Gegarandeerd net zo snel up- als downloaden

Interactieve Tv

  • 70+ zenders, 69 in HD
  • Gratis opnemen & Pauzeren
  • Programma & Begin gemist
  • Online tv-kijken via app

Mobiel

  • Via het netwerk van Odido
  • Gratis nummerbehoud
  • Maandelijks opzegbaar

Service

  • Gratis monteur
  • Geen verzend- en administratiekosten
  • 7 dagen per week klantenservice

Ook razendsnel glasvezel internet op jouw adres?

Ik ben overtuigd! En nu?

Doe de postcodecheck en bestel het glasvezelpakket dat bij je past.

Zodra het glasvezelnetwerk is aangelegd, voorziet de aannemer jouw woning van een glasvezelaansluiting.

Je ontvangt jouw glasvezel installatiepakket en geniet van razendsnel internet & interactieve tv.

Samen geld verdienen?

Heb jij al een glasvezelpakket besteld van Caiway? Tip je buren, vrienden en familie over een glasvezelpakket van Caiway. Hiermee verdien je samen 50,-. Slim bekeken!

Meer over glasvezel internet

Glasvezel van Caiway

Meer weten over glasvezelinternet van Caiway? We vertellen je graag meer op onze pagina over glasvezel

Voordelen van glasvezel

Glasvezel brengt meerdere voordelen met zich mee. Lees meer hierover op onze pagina over voordelen van glasvezel.

Veelgestelde vragen

  • Wat is glasvezel?

    Glasvezel is een haarfijne vezel van glas waar lichtsignalen en data doorheen worden geschoten. Deze signalen kaatsen in de vezels heen en weer. Dat zorgt ervoor dat je zonder kwaliteitsverlies, hele grote bestanden en data over het netwerk kunt versturen. Glasvezel is daarom ideaal voor tv-kijken in de hoogste kwaliteit of om te internetten, streamen of videobellen zonder haperingen.

  • Waarom zou ik voor glasvezel moeten gaan?
    We doen tegenwoordig steeds meer online. Van televisie kijken en thuiswerken tot zorg op afstand. Dit gaat in de toekomst een steeds grotere rol spelen. Daarom is een stabiele en betrouwbare internetverbinding van groot belang. Glasvezel internet kan oneindige hoeveelheden data aan waardoor je met z’n allen tegelijk online kunt. Ook gaat up- en downloaden even snel. Zo ben je klaar voor nu én de toekomst! Slim bekeken. Kijk hier voor alle andere voordelen.
  • Hoe vraag ik glasvezel aan?
    Je kunt gemakkelijk glasvezel op jouw adres aanvragen door een glasvezelpakket te bestellen. Check de beschikbaarheid van glasvezel op jouw adres met onze handige postcodechecker en plaats een bestelling. Je ziet dan ook of glasvezel nu al beschikbaar is op jouw adres, of dat er wordt gewerkt aan de aanleg ervan of dat er een campagne loopt in jouw wijk. Je kunt ook bellen met 088 2249 001, onze klantadviseurs helpen je graag verder!
  • Ben ik verplicht om glasvezel te nemen?
    Glasvezel is niet verplicht, maar idealiter legt DELTA Netwerk tijdens de bouw wel zoveel mogelijk adressen aan, zodat de straat maar één keer 'open' hoeft. Zo zorgen we voor het minste overlast tijdens de aanleg van het netwerk.
  • Wat kost een glasvezelaansluiting?
    De kosten voor een glasvezelaansluiting zijn afhankelijk van waar de woning staat. Zo is een aansluiting in een woning in het buitengebied doorgaans duurder dan in een dorps- of stadskern, omdat de woningen in het buitengebied verder van elkaar af staan. In het buitengebied brengt DELTA Netwerk een vastrechtvergoeding in rekening om daarmee de extra aanlegkosten te compenseren. De vastrechtvergoeding kan per gebied verschillen. Vul bovenaan de pagina je postcode in en bekijk het aanbod op jouw adres.
  • Gaan Ziggo en KPN ook op het netwerk?
    Op dit moment zijn Ziggo en KPN nog niet beschikbaar op het netwerk. Caiway maakt gebruik van het netwerk van DELTA Netwerk. Dit is een open netwerk dat altijd keuzevrijheid biedt in de meeste gevallen minimaal 5 aanbieders.
  • De deadline van de campagne is verstreken, hoe weet ik nu of het doorgaat?
    In het geval van een glasvezelcampagne "vraagbundeling" geldt dat er een minimaal aantal aanmeldingen moet zijn om tot aanleg over te gaan. Na afloop van de campagne bekijkt DELTA Netwerk hoeveel aanmeldingen er zijn en of er daadwerkelijk overgegaan wordt tot aanleg in jouw gemeente. Heb je je tijdens de campagne ingeschreven voor een abonnement, dan ontvang je hierover persoonlijk bericht. Of kijk op de website van DELTA Netwerk om te zien wat de status is.
  • Hoe kan ik overstappen?
    Je kunt via onze website de postcodecheck doen. Zo kun je zien welk aanbod er voor jouw adres geldt. Heb je het pakket gevonden dat bij je past? Plaats dan een bestelling. Ook kun je bellen met onze klantadviseurs via 088 2249 001 om een glasvezelpakket te bestellen. Wij staan op werkdagen van 09:00 uur tot 21:00 uur voor je klaar en op zaterdag van 10:00 uur tot 16:00 uur.
  • Wat gebeurt er met mijn huidige telecomaanbieder?
    Als je van ons de bevestigingsmail hebt ontvangen, adviseren we je om je huidige telecomaanbieder pas te beëindigen als je de apparatuur ook daadwerkelijk van ons hebt ontvangen en aangesloten. Zo kom je niet zonder internet en televisie te zitten. Let op: wij regelen niet de overstapservice. Neem daarom contact op met je huidige aanbieder om te kijken hoe je het beste je oude abonnement kunt opzeggen. Zo voorkom je dat je zonder internet komt te zitten.
  • Wanneer ligt het glasvezelnetwerk er?
    Dit verschilt per gebied. Voer je postcode in op de website van de netwerkbeheerder DELTA Netwerk. Zij houden je op de hoogte van het verloop.
  • Wanneer wordt mijn installatiepakket bezorgd?
    Allereerst wordt de glasvezelaansluiting in jouw woning geplaatst. Daarna wordt de centrale wijkkast geplaatst, waarop alle verbindingen worden aangesloten. Hierna ontvang je van ons het installatiepakket. Dit bevestigen we per e-mail met daarin de de track & trace-code van het pakket.
  • Ik ben bang dat het installeren niet goed gaat. Wat dan?

    Installeren lukt altijd met onze installatiegarantie. Wil je liever direct hulp bij de installatie en deze door een monteur uit laten uitvoeren? Dat kan! Voeg tijdens het bestellen ‘Installeren door een monteur’ toe aan je winkelwagen. Een professionele monteur zorgt voor de installatie van alle Interactieve TV-ontvangers. Internet wordt op 1 PC, laptop of tablet werkend opgeleverd. Dit is inclusief het installeren van jouw nieuwe e-mailadres en draadloos internet op een apparaat. Ook controleert de monteur het wifi-signaal en komt met een advies op maat als nodig is. Mocht er meer nodig zijn? Dan kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht. Klik hier voor meer informatie.

  • Ik wil graag vast bellen. Kan ik mijn huidige telefoonnummer behouden?
    Vast bellen is optioneel en kun je aan je winkelmand toevoegen. Wil je je huidige telefoonnummer behouden? Dat kan! Wel moet het netnummer hetzelfde zijn. Voorbeeld: verhuis je van Naaldwijk naar Aalsmeer, dan is nummerbehoud niet mogelijk, omdat het netwerknummer niet verhuisd kan worden.
  • Wat houdt de Caiway combikorting in?
    Combineer Caiway Internet met Caiway Mobiel op hetzelfde adres en profiteer elke maand van 5,- korting op je internetfactuur. Hier hoef je zelf helemaal niets voor te doen, dit gaat automatisch. Zodra je mobiele abonnement actief wordt, loopt de korting zolang beide abonnementen actief zijn. Slim bekeken! Meer info over Caiway Mobiel.
  • Hoe regel ik combikorting?
    Combineer Caiway Internet met Caiway Mobiel op hetzelfde adres en profiteer elke maand van 5,- korting op je Internetfactuur. Hier hoef je zelf helemaal niets voor te doen, dit gaat automatisch. Zodra je mobiele abonnement actief wordt, loopt de korting zolang beide abonnementen actief zijn. Slim bekeken! Meer info over Caiway Mobiel.
  • Heb ik apparatuur nodig om televisie te kijken?
    Ja, je hebt een interactieve tv-ontvanger nodig. Bij een Internet & TV Pakket ontvang je 1 gratis interactieve tv-ontvanger. Je kunt ook extra ontvangers huren, dit kost 5,- p/mnd. Via de interactieve tv-ontvanger kijk je tv, neem je gratis programma’s op en kijk je programma’s tot 7 dagen terug.
  • Wat houdt Interactieve TV precies in?

    Met Interactieve TV kijk je programma’s waar en wanneer jij dat wilt. Naast ‘gewoon’ tv-kijken, kan je ook programma’s opnemen, vooruit*- en terugspoelen, pauzeren, uitzendingen vanaf het begin opstarten én tot 7 dagen terug. Ook kan je online tv-kijken op je tablet, smartphone en pc. Thuis en onderweg in heel de EU. 

     

    *Sommige zenders staan het doospoelen van reclame niet toe. Zelfs niet als het programma is opgenomen.

  • Zit Interactieve TV standaard in het pakket?
    Je krijgt bij een Internet & TV-Pakket de eerste tv-ontvanger gratis. Elke extra tv-ontvanger kan worden gehuurd voor 5,- p/mnd.
  • Ik heb meerdere tv’s in huis. Hoe kijk ik hierop tv?
    Op je overige tv’s in huis kan je ook via glasvezel tv-kijken. Je ontvangt bij een Internet & TV-Pakket 1 gratis interactieve tv-ontvanger. Je kunt ook extra ontvangers huren, dit kost 5,- p/mnd. Via de tv-app kijk je tv op je mobiel of tablet.
  • Heb ik een nieuw modem nodig voor internet?
    Om gebruik te maken van je glasvezelverbinding heb je een glasvezelmodem nodig. Als je een abonnement neemt ontvang je van ons standaard een glasmodem met wifi. Hiermee kun je ook draadloos internetten.
  • Wat kan ik verwachten van het wifi-modem?
    Je internetsignaal komt binnen via het modem. Doordat jouw modem ook een wifi functie heeft, kan je draadloos internetten. In de meeste gevallen heb je hiermee een prima wifi-signaal in huis. Er zijn helaas ook stoorzenders die zorgen voor een slechter wifi-bereik. Dit kun je oplossen door bijvoorbeeld extra wifi punten aan te leggen.
  • Ik woon in een nieuwbouwwijk waar ook glasvezel ligt. Hoe krijg ik een aansluiting in huis?
    Vul op deltanetwerk.nl je postcode in. Zo kom je bij de juiste gegevens om een schouwafspraak te maken. Op deze manier kan er gekeken worden of er een aansluiting in huis gemaakt kan worden.
  • Ik verhuis naar een nieuwbouwwijk, wordt daar ook glasvezel aangelegd?
    Doe de postcodecheck op deltanetwerk.nl om te kijken of in deze nieuwbouwwijk al een glasvezelnetwerk vanuit DELTA Netwerk ligt of dat deze binnenkort wordt aangelegd. Zo niet? Ga dan naar mijnaansluiting.nl om te kijken of hier een glasvezelaansluiting gemaakt kan worden.
  • Wat als ik verhuis, kan ik mijn abonnement meenemen?
    In principe kan je je abonnement meenemen. Wel is het afhankelijk of Caiway ook in je nieuwe woonplaats beschikbaar is én of er een glasvezelnetwerk ligt, waar Caiway over levert. Je kunt het beste contact opnemen met onze klantadviseurs via 088 2249 001 voor een op maat gemaakt antwoord. Wij staan op werkdagen van 09:00 tot 09:00 voor je klaar en op zaterdag van 10:00 tot 16:00. Ook kun je de postcodecheck doen op deltanetwerk.nl.
  • Wie geeft er toestemming voor de aanleg van glasvezel in mijn woning?
    Om glasvezel aan te mogen leggen, heeft DELTA Netwerk toestemming nodig van het VvE-bestuur of jouw verhuurder. Eerst wordt het pand aangesloten op glasvezel en daarna krijgen alle woningen een glasvezelaansluiting. De aansluiting verplicht je verder tot niets. Wil je internetten via glasvezel, dan heb je wel een abonnement nodig. Deze kan je afsluiten via één van de telecomaanbieders op jouw adres.
  • De beheerder heeft nog geen toestemming gegeven, maar ik wil wel graag glasvezel
    Kijk voor meer informatie op deltanetwerk.nl
  • Hoe wordt glasvezel aangelegd in een hoogbouwcomplex?
    Het aanleggen van glasvezel in een appartementencomplex of flat vraagt een goede voorbereiding. Stap één is het het goed in kaart brengen van de bouwkundige situatie in het complex én van de exacte eigendomssituatie. Dit doet DELTA Netwerk door een zogenaamde "technische schouw" door de aannemer. Tijdens een technische schouw wordt beoordeeld welke route glasvezel door een pand moet volgen. Dit wordt vastgelegd in een schouwrapport die aan de beheerder of eigenaar wordt gestuurd. Als het schouwrapport akkoord is gegeven en het aansluitplan rond is kan het glasvezel aangelegd worden in het pand. Kijk voor meer informatie ook op deltanetwerk.nl
  • Wanneer woon ik in hoogbouw?
    Je woont in hoogbouw wanneer jouw pand uit meer dan drie woonlagen bestaat en meer dan drie adressen telt. Duplexwoningen (ook wel meergezinshuis genoemd) vallen niet onder hoogbouw.
  • Zijn er kosten verbonden van het aansluiten van mijn woning op het glasvezelnetwerk?

    De aansluiting is gratis zolang de aannemer nog bezig is in jouw pand. Als je een abonnement afsluit, dan betaal je de maandelijkse abonnementskosten nadat het pakket geactiveerd is.

    Neem je later een aansluiting? Dat kan alleen in combinatie met een abonnement. En houd rekening met 650 euro aansluit- en activeringskosten.

  • Ik heb een andere vraag over glasvezel in mijn appartement
    Kijk voor meer veelgestelde vragen op deltanetwerk.nl