Verhuizen

Op deze pagina vind je alles over verhuizen met Caiway. Veelgestelde vragen vind je onderaan deze pagina.

Volg de onderstaande stappen

Veelgestelde vragen

  • Er zit geen aansluiting in mijn nieuwe woning. Wat nu?
    Via mijnaansluiting.nl kun je snel en eenvoudig een aansluiting aanvragen.
  • Hoe geef ik een verhuizing door?
    Dat kan online, schriftelijk of telefonisch. Hoe je dat online doet, lees je in het stappenplan Verhuizing online doorgeven.
  • Kan ik mijn telefoonnummer en e-mailadres behouden als ik verhuis?
    Als je binnen hetzelfde netnummergebied verhuist, is dat geen probleem. Verhuis je naar een ander netnummergebied? Dan kun je het telefoonnummer helaas niet behouden en krijg je dus een nieuw nummer. Het Caiway e-mailadres kun je altijd meenemen!
  • Moet ik mijn apparatuur terugsturen als ik verhuis?
    Dat laten we automatisch weten. Als dit inderdaad het geval is, geven we ook aan om welke apparatuur het gaat en naar welk adres je het op kunt sturen. Niets om je zorgen over te maken dus!

Elke dag online van 09:00-21:00. Bellen kan doordeweeks van 08:00-21:00 en op zaterdag van 10:00-16:00. Op zondag ook open voor technische vragen van 10:00-16:00.