Defecte appartuur terugsturen? Zo doe je het.

Apparatuur kapot? Vervelend, maar het kan gebeuren. Uiteraard sturen we je zo snel mogelijk een vervangend apparaat toe. De defecte apparatuur ontvangen we op onze beurt graag van jou. Neem eerst even contact op met de Klantenservice en stuur de apparatuur dan in een goed afgesloten doos naar:

Caiway

Antwoordnummer10010

2670 VB Naaldwijk

Eventueel kun je gebruikmaken van het retourlabel:

Retourlabel downloaden

Belangrijk! Stuur de defecte apparatuur binnen binnen 14 dagenop. Als je dat niet doet, kunnen we kosten in rekening brengen. Alvast bedankt!

Veelgestelde vragen

  • Kan ik apparatuur ook inleveren in de Caiway shop?
    Zeker! Dit kan bij de Caiway Shop aan de Molenstraat 33 in Naaldwijk.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Of neem telefonisch contact met ons op via het nummer 088 2249 111 (tarief 088-nummer).