Huur ik apparatuur van Caiway?

Die kans is best groot. Bij alle abonnementen die na 1 februari 2013 zijn ingegaan, is dat namelijk het geval. In tegenstelling tot bij het huren van bijvoorbeeld een woning, worden hier geen kosten voor gerekend. Eigenlijk heb je de apparatuur dus in bruikleen. Dat geldt echter alleen voor de apparatuur die bij je abonnement hoort. Als je extra apparatuur (denk aan een tweede HD-ontvanger) van ons huurt, betaal je daar wel extra voor. Uiteraard houden we deze tarieven zo laag mogelijk.

ingebouwde ontvanger gebruiken?

Standaard kijk je televisie via de coax-kabel. Omdat de meeste moderne televisies een ingebouwde ontvanger hebben, kun je daar ook gebruik van maken. Je hebt dan HD-beeld, zonder los kastje en zonder extra afstandsbediening. Handig, want wat er niet is, kun je niet kwijtraken! Zeker weten of jouw televisie een ingebouwde ontvanger heeft? Neem contact op met de Caiway Klantenservice. Wij zoeken het graag voor je uit!

extra apparatuur huren

Extra apparatuur nodig? Je bestelt het snel en makkelijk op Mijn Caiway. Hier worden wel (huur)kosten voor in rekening gebracht. Handig om te weten: als je een extra zenderpakket bestelt, ontvang je de benodigde apparatuur automatisch. Je hoeft die apparatuur dan dus niet los te bestellen.

Voordelen van huren

Het huren van apparatuur heeft een paar voordelen. Gaat er iets stuk, dan zorgen wij voor de reparatie. Lukt dat niet, dan ontvang je zonder kosten een vervangend apparaat. Bovendien hoef je de soms best prijzige, apparatuur niet in één keer te betalen.

Terugsturen van gehuurde apparatuur

Als apparatuur niet goed of helemaal niet meer werkt, kun je deze gratis naar ons terugsturen. Op deze pagina lees je hoe. Vragen? Neem contact op met de Klantenservice.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Bekijk hier alle contactmogelijkheden.