Levertijd en bezorging

Benieuwd wanneer we je nieuwe pakket of apparatuur leveren? Hieronder vind je meer informatie over de levertijden en de manier waarop we je over de voortgang van de bezorging informeren.

Wanneer ontvang ik mijn glasvezelpakket?

Zodra je een glaspakket aanvraagt, sturen we een sms-bericht waarin de leverdatum staat. Daar is ook een track & trace-code in vermeld, zodat je het pakket kunt volgen vanaf de verzending tot aan je voordeur. Let op: als je het pakket in huis hebt, wil dat niet zeggen dat je van Caiway gebruik kunt maken. De technische aansluitperiode duurt namelijk ongeveer vijf werkdagen. Uiteraard houden we je daarvan op de hoogte, onder andere per e-mail.

Overige apparatuur / diensten

Natuurlijk wil je snel van je nieuwe apparatuur of diensten gebruikmaken. En natuurlijk doen we ons best om alles zo snel mogelijk te bezorgen en/of aan te sluiten. Als je uitgaat van een levertermijn van 5 werkdagen, zit je goed. Soms kan het echter wat langer duren, bijvoorbeeld rondom de feestdagen (drukke bezorgers!) of bij technische issues. Heb je na 5 werkdagen niks ontvangen of van ons gehoord? Neem dan contact op met de Caiway Klantenservice.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Telefonisch, via de chat, of via social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Of neem telefonisch contact met ons op via het nummer 088 2249 111 (tarief 088-nummer).