Levertijd en bezorging


Benieuwd wanneer we je nieuwe pakket of apparatuur leveren? Hieronder vind je meer informatie over de levertijden en de manier waarop we je over de voortgang van de bezorging informeren.

Wanneer ontvang ik mijn glasvezelpakket?

Wanneer we jouw pakket versturen ontvang je een Track & Trace code via e-mail of SMS. Zo ben je meteen op de hoogte wanneer je pakket geleverd wordt. Niet thuis? Dan biedt PostNL het pakket aan bij de buren. Lukt dit niet, dan gaat het pakket naar de dichtstbijzijnde PostNL-locatie. Je ontvangt geen kaartje meer in de bus maar via e-mail, website of de app van PostNL kan je zien waar jouw pakket is bezorgd. Goed om te weten: Op de PostNL-locatie wordt je pakket één week bewaard. Zodra je jouw pakket ontvangen hebt kun je meteen starten met de installatie. Wordt de installatie door de monteur gedaan? Leg het pakket dan klaar voor hem. 

Overige apparatuur / diensten

Natuurlijk wil je snel van je nieuwe apparatuur of diensten gebruikmaken. En natuurlijk doen we ons best om alles zo snel mogelijk te bezorgen en/of aan te sluiten. Als je uitgaat van een levertermijn van 5 werkdagen, zit je goed. Soms kan het echter wat langer duren, bijvoorbeeld rondom de feestdagen (drukke bezorgers!) of bij technische issues. Heb je na 5 werkdagen niks ontvangen of van ons gehoord? Neem dan contact op met de Caiway Klantenservice.

Heeft deze informatie je geholpen?

Kom je er niet uit?

Elke dag online van 09:00-21:00. Bellen kan doordeweeks van 08:00-21:00 en op zaterdag van 10:00-16:00. Op zondag ook open voor technische vragen van 10:00-16:00.