Facturen en betalen

Hieronder vind je de meest gezochte vragen over je factuur en het betalen hiervan. Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact op met ons!

Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik zien of mijn factuur betaald is?
    In Mijn Caiway staat achter uw factuur of deze betaald is of niet. Als u de factuur via iDEAL of internetbankieren betaalt, dan is dit in Mijn Caiway te zien als de betaling bij ons verwerkt is. Dit duurt minimaal 24 uur op werkdagen. Als u uw betaling wilt controleren, kunt u dat altijd via internetbankieren doen.
  • Hoe kan ik mijn factuur bekijken?
    In Mijn Caiway kunt u eenvoudig zelf al uw facturen bekijken, tot wel 18 maanden terug. Wilt u inloggen op Mijn Caiway, maar bent u uw klantcode (of gebruikersnaam) en/of uw wachtwoord vergeten? Kijk Hier hoe u deze zelf kan achterhalen.
  • Mijn factuur is hoger dan verwacht. Wat nu?

    Dat uw factuur hoger is dan u verwachtte kan meerdere redenen hebben. Waarom is uw factuur hoger uitgevallen?

  • Bekijk alle veelgestelde vragen
    Om het u gemakkelijk te maken hebben we een handig overzicht gemaakt van alle meest gestelde vragen aan onze klantenservice.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Of neem telefonisch contact met ons op via het nummer 088 2249 111 (tarief 088-nummer).