• Webmail
  • Over Caiway

Facturen en betalen

Hieronder vind je de meest gezochte vragen over je factuur en het betalen hiervan. Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact op met ons!

Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik mijn factuur bekijken?

    In Mijn Caiway kunt u eenvoudig zelf al uw facturen bekijken, tot wel 18 maanden terug. Wilt u inloggen op Mijn Caiway, maar bent u uw klantcode (of gebrukersnaam) en/of uw wachtwoord vergeten? Kijk hier hoe u deze zelf kan achterhalen..

  • Hoe kan ik zien of mijn factuur betaald is?

    In Mijn Caiway staat achter uw factuur of deze betaald is of niet. Als u de factuur via iDEAL of internetbankieren betaalt, dan is dit in Mijn Caiway te zien als de betaling bij ons verwerkt is. Dit duurt minimaal 24 uur op werkdagen. Als u uw betaling wilt controleren, kunt u dat altijd via internetbankieren doen.

  • Mijn factuur is hoger dan verwacht

    Dat uw factuur hoger is dan u verwachtte kan meerdere redenen hebben. Waarom is uw factuur hoger uitgevallen?

  • Bekijk alle veelgestelde vragen

    Om het u gemakkelijk te maken hebben we een handig overzicht gemaakt van alle meest gestelde vragen aan onze klantenservice.

Regel het gemakkelijk online

met een van onze medewerkers!

Liever iemand spreken?

Dat kan! Bel ons op 088 2249 111 (tarief 088-nummer) of helemaal gratis op 1200 als je via Caiway belt. We zitten doordeweeks van 09:00 tot 21:00 uur voor je klaar. In het weekend zijn we van 10:00 tot 16:00 uur bereikbaar. Administratieve vraag? Bel dan doordeweeks tussen 09:00 en 17:00 uur. Wat je vraag ook is, we komen er samen uit!