Storingen en problemen

Hieronder vind je de meest gezochte vragen en stappenplannen om je storing zelf op te lossen. Lukt dit niet? Neem dan gerust contact op met ons!

storingen en problemen

  • Ik zie blokken en strepen in beeld. Wat moet ik doen?
    Blokken en strepen in beeld kunnen meerdere oorzaken hebben. Daarom hebben we een stappenplan samengesteld waarmee u zo snel mogelijk tot een oplossing kunt komen. U vindt het stappenplan op de pagina Blokken en strepen in beeld.
  • Ik heb geen internet. Wat nu?
    Volg onze handleiding op de pagina geen internetverbinding
  • Ik zie een foutmelding in beeld. Wat moet ik doen?
    Foutmeldingen op televisie kunnen meerdere oorzaken hebben. Daarom hebben we een stappenplan samengesteld waarmee u zo snel mogelijk tot een oplossing kunt komen. U vindt het stappenplan op de pagina Foutmelding
  • Bekijk alle veelgestelde vragen
    Om het u gemakkelijk te maken hebben we een handig overzicht gemaakt van alle meest gestelde vragen aan onze klantenservice.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Of neem telefonisch contact met ons op via het nummer 088 2249 111 (tarief 088-nummer).