Caiway webcare

Caiway ondersteunt je waar, wanneer én hoe je dat wilt. Dus ook online. Ons enthousiaste Webcare-team beantwoordt je vragen en adviseert over bijvoorbeeld TV-pakketten of het oplossen van Wifi-issues. Bovendien pakken we eventuele klachten snel voor je op.


Waar zijn wij actief?

Het Webcare-team is actief op Twitter en Facebook, en op diverse fora en consumentensites.


Wanneer is Caiway Webcare in de lucht?

We zitten zeven dagen per week van 09:00 tot 21:00 uur achter onze schermen. Krijg je ons niet meteen te pakken? Dan trekken we waarschijnlijk net een sprintje naar het koffieapparaat. Even geduld dus.

 

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Bekijk hier alle contactmogelijkheden.