• Webmail
  • Over Caiway

Facturen bekijken


U kunt uw factuur bekijken via uw persoonlijke Mijn Caiway-pagina. In het volgende stappenplan leggen wij u uit hoe u dit kunt doen:

  1. Stap 1. Ga naar uw persoonlijke Mijn Caiway-pagina.
  2. Stap 2. Log in met uw persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord.
  3. Stap 3. Selecteer onder het tabblad Algemeen de optie Bekijk facturen.

Mijn Caiway

Veelgestelde vragen

  • Hoe bekijk ik mijn factuur?

    U bekijkt uw factuur via uw persoonlijke Mijn Caiway-pagina. Hoe u dit doet en waar u dit kunt vinden is uitgewerkt in dit stappenplan.

  • Hoe kan ik inloggen op Mijn Caiway?

    De eerste keer dat u inlogt op Mijn Caiway kunt u de klantcode en het wachtwoord gebruiken dat u in twee aparte brieven toegestuurd heeft gekregen. Eenmaal ingelogd kunt u bij ‘Mijn gegevens’ een gemakkelijk te onthouden gebruikersnaam en wachtwoord kiezen en aanpassen.

  • Ik ben mijn klantcode en/of wachtwoord kwijt/vergeten

    Om u op weg te helpen uw gegevens te achterhalen hebben we hieronder een beschrijving gegeven wat u kunt doen wanneer u uw gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten bent.

    Gebruikersnaam/klantcode Mijn Caiway kwijt/vergeten

    Uw gebruikersnaam is gelijk aan uw klantcode of deze heeft u eerder aangepast in een zelfgekozen gebruikersnaam onder “My Profile”. Ook in dat geval kunt u altijd blijven inloggen met uw klantcode als gebruikersnaam. U vindt uw klantcode onder andere:

    1. In de bevestigingsbrief van uw abonnement.
    2. In de maandelijkse emailnotificatie van uw factuur en op de factuur zelf.
    3. Op uw online bankafschriften. U herkent het in de omschrijving achter “Klntr”.

    Wachtwoord Mijn Caiway kwijt/vergeten

    Wanneer u uw wachtwoord vergeten bent van “Mijn Caiway” kunt u linksboven in het menu de optie “Wachtwoord vergeten” selecteren. Vervolgens komt u op een pagina waar u een nieuw wachtwoord kan aanvragen. Dit nieuwe wachtwoord wordt volgens uw voorkeur per e-mail, per sms of per brief opgestuurd.

  • Ik heb meer brieven gekregen met klantcodes en wachtwoorden. Hoe kan dit?

    Het is mogelijk dat u meerdere sets klantcodes en wachtwoorden ontvangt. Dan heeft u waarschijnlijk meerdere abonnementen bij Caiway, die ook nog eens verdeeld zijn over meerdere debiteuren. De klantcodes en wachtwoorden zijn namelijk automatisch gegenereerd per ‘abonnementdebiteur'. U kunt uw abonnementen samenvoegen in Mijn Caiway, zodat ze onder één debiteur vallen. Daarnaast kunt u het wachtwoord na het inloggen wijzigen in een voor u makkelijk te onthouden wachtwoord.

  • Wanneer kan ik de nieuwe factuur inzien op Mijn Caiway?

    Rond de 23e van elke maand wordt uw nieuwe factuur online gezet.

  • Wat gebeurt er als ik debiteuren samenvoeg in Mijn Caiway?

    Door debiteuren samen te voegen zorgt u ervoor dat u bij Caiway bekend bent onder één debiteurnummer. U ontvangt dan alle diensten van Caiway op één factuur en u hoeft nog maar één klantcode en wachtwoord te gebruiken om in te loggen in Mijn Caiway.

  • Kan ik mijn klantcode en/of wachtwoord ook per e-mail ontvangen?

    Nee, dat kan niet. Uw klantcode in combinatie met uw wachtwoord stelt u in staat uw abonnementen bij ons te beheren. Zo kunt u bijvoorbeeld upgrades laten uitvoeren op uw internetabonnement of extra pakketten afnemen voor tv. Als uw klantcode en uw wachtwoord in handen zouden komen van onbevoegden, kunnen zij misbruik maken van uw gegevens. Vandaar dat u deze gegevens op uw debiteuradres ontvangt.

  • Waarom moet ik mijn e-mailadres opgeven?

    Via e-mail willen we u op de hoogte houden van allerlei nieuwtjes in de vorm van een e-mailnieuwsbrief. Ook sturen wij belangrijke mededelingen altijd per e-mail, bijvoorbeeld over veranderingen in uw abonnementen. Daarnaast hebben wij uw e-mailadres nodig indien we transacties met u moeten bevestigen.

  • Hoe zit het met privacy?

    Caiway hanteert een Privacy Statement. Wij verstrekken onze gegevens niet aan derden. Dit houdt in dat we voorzieningen treffen zodat we ons houden aan de wet bescherming persoonsgegevens.

  • Ben ik verplicht om geboortedatum, mobiele-telefoonnummer en e-mailadres in te vullen?

    Nee, u bent niet verplicht om deze gegevens bij ons achter te laten. We willen u er wel op wijzen dat we u dan minder goed kunnen voorzien van informatie die voor u interessant kan zijn.

  • Hoe kan ik zien of mijn factuur betaald is?

    In Mijn Caiway staat achter uw factuur of deze betaald is of niet. Op deze pagina vindt u een stappenplan waarin beschreven staat hoe u het openstaande saldo kunt zien.

    Als u de factuur via iDEAL of internetbankieren betaalt, dan is dit pas in Mijn Caiway te zien, als de betaling bij ons verwerkt is. Dit duurt minimaal 24 uur. Als u uw betaling wilt controleren, kunt u dat altijd via internetbankieren doen.

Was dit antwoord nuttig?

Regel het gemakkelijk online

met een van onze medewerkers!

Chat direct met een van onze medewerkers.
Zij beantwoorden direct je vragen.


Beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00