Facturen bekijken

Je nieuwste factuur inzien? Oudere facturen voor je eigen administratie downloaden? Je vindt jouw facturen op je persoonlijke Mijn Caiway-pagina. We bewaren de nota’s tot 18 maanden terug!

Zo kun je facturen inzien:

  • Stap 1. Ga naar je persoonlijke Mijn Caiway-pagina.
  • Stap 2. Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord.
  • Stap 3. Selecteer onder het tabblad Algemeen de optie Bekijk facturen.
mijn caiway

Facturen-bekijken

  • Ben ik verplicht om mijn geboortedatum door te geven?
    Nee. Dat mag je zelf weten. Het is handig om deze gegevens wel door te geven, zodat we je van informatie op maat kunnen voorzien.
  • Hoe kan ik zien of mijn factuur betaald is?
    In Mijn Caiway staat achter de factuur of deze betaald is of niet. Ook vind je er een stappenplan waarin staat hoe je het openstaande saldo kunt zien. Als je via iDEAL of internetbankieren betaalt, duurt het minimaal 24 uur voordat je in Mijn Caiway ziet dat de factuur is betaald. Je kunt de overschrijving altijd bij je bank zelf checken.
  • Hoe log ik in op Mijn Caiway?
    De eerste keer dien je de klantcode en het wachtwoord te gebruiken die je van ons hebt ontvangen. Let op: deze gegevens zijn in twee ‘losse’ brieven verstuurd. Zodra je bent ingelogd, kun je bij Mijn gegevens zelf een gebruikersnaam en wachtwoord aanmaken.
  • Hoe zit het met privacy?
    Caiway hanteert een Privacy Statement. Wij verstrekken je gegevens niet aan derden en houden ons aan de wet bescherming persoonsgegevens.
  • Ik ben mijn gebruikersnaam en/of klantcode kwijt/vergeten. Wat nu?
    Je gebruikersnaam is je klantcode. Tenzij je dit zelf hebt aangepast. Ook na zo’n aanpassing, kun je de klantcode nog als gebruikersnaam gebruiken. Je vindt de klantcode:
    • In de bevestigingsbrief van je Caiway-abonnement.
    • In de maandelijkse e-mailnotificatie over de factuur.
    • Op de factuur zelf.
    • Op je bankafschriften, in de omschrijving achter “Klntr”.
  • Ik ben mijn wachtwoord voor Mijn Caiway kwijt. Wat nu?
    Ga dan in Mijn Caiway via het menu naar de optie Wachtwoord vergeten. Dit staat linksboven. Je komt dan op een pagina waar je een nieuw wachtwoord kan aanvragen. Dit wachtwoord wordt per e-mail, sms of brief opgestuurd. Die keuze is aan jou.
  • Ik heb meer brieven gekregen met klantcodes en wachtwoorden. Hoe kan dit?
    Dit kan voorkomen als je meerdere abonnementen bij Caiway hebt die niet aan elkaar zijn gekoppeld. Je kunt losse abonnementen in Mijn Caiway zelf samenvoegen, zodat ze voortaan onder één abonnementdebiteur vallen. Ook kun je het wachtwoord na de eerste inlog wijzigen in een zelfverzonnen wachtwoord.
  • Waarom moet ik mijn e-mailadres opgeven?
    Omdat we belangrijke mededelingen altijd per e-mail opsturen. Denk aan het bevestigen van een abonnementsaanpassing. Ook ontvang je onze (inspirerende en informatieve!) nieuwsbrief per e-mail.
  • Wanneer kan ik de nieuwe factuur inzien op Mijn Caiway?
    Rond de 23e van elke maand worden de nieuwe facturen online gezet.
  • Wat gebeurt er als ik debiteuren samenvoeg in Mijn Caiway?
    Je bent bij ons dan voortaan bekend onder één debiteurnummer. Je ontvangt voor al onze diensten één factuur en hoeft nog maar één klantcode en wachtwoord te gebruiken voor Mijn Caiway.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Bekijk hier alle contactmogelijkheden.