• Webmail
  • Over Caiway

Uitleg bij uw factuur


Op deze pagina vindt u uitleg over uw factuur. Selecteer waardoor uw factuur onduidelijk is zodat wij u verder op weg kunnen helpen.


Voorbeeldfacturen

Ziet u liever een uitleg aan de hand van de factuur zelf? Bekijk dan de voorbeeldfactuur Alles-in-1 Glas of de voorbeeldfactuur Alles-in-1 HD, waarin we de factuur toelichten.


Video's

Heeft u de uitleg liever visueel? Bekijk dan hieronder video's die uw eerste factuur bij Caiway en uw factuur bij een wijziging toelichten.

Veelgestelde vragen

  • Mijn factuur is hoger dan verwacht

    Dat uw factuur hoger is dan u verwachtte kan meerdere redenen hebben. Waarom is uw factuur hoger uitgevallen?

  • Wanneer kan ik de nieuwe factuur inzien op Mijn Caiway?

    Rond de 23e van elke maand wordt uw nieuwe factuur online gezet.


  • Hoe bekijk ik mijn factuur?

    U bekijkt uw factuur via uw persoonlijke Mijn Caiway-pagina. Hoe u dit doet en waar u dit kunt vinden is uitgewerkt in dit stappenplan.

  • Hoe kan ik zien of mijn factuur betaald is?

    In Mijn Caiway staat achter uw factuur of deze betaald is of niet.

    Als u de factuur via iDEAL of internetbankieren betaalt, dan is dit in Mijn Caiway te zien zodra de betaling bij ons verwerkt is. Dit duurt minimaal 24 uur op werkdagen. Als u uw betaling eerder wilt controleren, kunt u dat altijd via internetbankieren doen.

  • Ik heb openstaande facturen, wat nu?

    Wanneer u een openstaande factuur nog niet heeft betaald heeft ontvangt u na 21 dagen een eerste herinnering. Het is belangrijk dat u weet van welke maand de factuur is en wat het bedrag is van de openstaande factuur. In het stappenplan openstaande facturen bekijken leggen wij u uit hoe u uw openstaande facturen kunt bekijken.

  • Zijn de kosten op mijn factuur inclusief of exclusief BTW?

    De getoonde kosten op de factuur zijn exclusief BTW. Het getoonde totaalbedrag onderaan de factuur zijn inclusief BTW en tonen uw abonnementskosten.

  • Ik heb een factuur ontvangen na mijn opzegging, hoe kan dit?

    Wanneer u reeds heeft opgezegd bij Caiway, kan het voorkomen dat uw abonnementskosten nog op de factuur staan. Een voorbeeld hiervan zijn de belkosten. Deze situatie hebben wij voor u uitgewerkt in een voorbeeldfactuur eindafrekening belkosten.

    Wanneer u als klant in het begin van de maand een opzegging heeft gedaan zult u een factuur voor de gehele maand ontvangen. Eventueel teveel gerekende abonnementskosten voor dagen in de maand waarin gebruik van het abonnement meer maakte zullen worden teruggestort.

    Bijvoorbeeld: U heeft 11 november opgezegd. Rond de facturatieperiode ontvangt u dan nog een factuur voor 11 dagen december, omdat uw diensten zullen doorlopen tot en met een maand nadat u uw opzegging heeft doorgegeven.

    Tevens kunt u een factuur ontvangen wanneer u apparatuur in bruikleen heeft en deze niet retourneert naar Caiway. U wordt per brief op de hoogte gesteld van het moeten retourneren van apparatuur. Wanneer de apparatuur een maand na opzegging nog niet is geretourneerd, ontvangt u een factuur voor deze apparatuurskosten.

Was dit antwoord nuttig?

Regel het gemakkelijk online

met een van onze medewerkers!

Chat direct met een van onze medewerkers.
Zij beantwoorden direct je vragen.


Beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00