ik heb het nummer niet gebeld

Staat er een telefoonnummer op je factuur dat je niet kunt plaatsen? Misschien herkennen familieleden en/of huisgenoten het nummer wel. Vaak blijkt een ‘onbekend’ nummer door iemand anders in huis te zijn gebeld en is het raadsel dus snel opgelost.

nog steeds geen verklaring?

Neem contact op met de Caiway Klantenservice. Zij gaan dan voor je op onderzoek uit. Je bereikt de Klantenservice via 088 2249 111 (tarief 088-nummer) of 1200 (gratis voor telefonieklanten). De Klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 21:00 uur en in het weekend van 10:00 tot 16:00 uur.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Bekijk hier alle contactmogelijkheden.