Ik heb de bestelling geannuleerd

Heb je hierover contact gehad met onze Klantenservice?
Dan is het bij ons bekend. Ook als je een bevestiging van de annulering hebt ontvangen, hoef je verder niets te doen. Je ontvangt het betaalde bedrag weer retour. Meestal kunnen we dat op de volgende factuur verrekenen. Lukt dat niet, dan storten we het bedrag naar het bij ons bekende bankrekeningnummer.

Heb je hierover geen contact gehad met de Caiway Klantenservice?
Neem dan alsnog contact op, zodat we de annulering van je bestelling meteen kunnen verwerken. Bedankt!

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Bekijk hier alle contactmogelijkheden.