overige eenmalige kosten

Op je factuur kunnen eenmalige kosten voorkomen. Denk aan kosten voor een wedstrijd die je hebt besteld. Of aan kosten voor werkzaamheden die een monteur heeft uitgevoerd. Hieronder vind je voorbeelden van eenmalige kosten.
Belangrijk: we maken de facturen rond de 15e van de maand op en versturen ze omstreeks de 23e. Als je eenmalige kosten hebt gemaakt tussen de 16e en 25e van een maand, dan vind je die op de factuur van de maand erna.
  • Verzend- en administratiekosten.
    Als je jouw pakket wijzigt of een nieuw pakket bestelt, wordt eenmalig € 19,95 in rekening gebracht. Deze kosten vind je op de eerste factuur na de wijziging of bestelling. Als je losse apparatuur bij ons koopt, wordt eenmalig € 7,95 in rekening gebracht. Voor smartcards brengen wij geen verzend- en administratiekosten in rekening.

  • Voorrijd- en monteurskosten.
    Als je een monteur via Caiway langs laat komen, kunnen voorrijkosten worden berekend. De Klantenservice vertelt je dat ook. Deze kosten worden alleen berekend als blijkt dat de storing niet aan Caiway te wijten is. In zo’n geval worden de voorrijkosten (€ 40) op de volgende factuur vermeld. Als de monteur op jouw verzoek extra werk heeft gedaan of materiaal heeft vervangen, kunnen ook die kosten worden doorberekend.

  • Kosten voor apparatuur
    Ook apparatuur, zoals Wifi-routers of HD-ontvangers, die je bij Caiway koopt, staan op je factuur.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Of neem telefonisch contact met ons op via het nummer 088 2249 111 (tarief 088-nummer).