uitleg over verrekening

In de periode januari 2011 tot juli 2017 heb je jouw abonnement gewijzigd. Onlangs hebben wij ontdekt dat in deze periode bij het doorvoeren van de door jou geïnitieerde wijziging een dag te veel in rekening is gebracht.
Het ging om een of meer van de volgende wijzigingen:
  • Het doorvoeren van een verandering in een extra zenderpakket, een belbundel, Interactieve TV of Veilig Internet.
  • Het overstappen van Basic TV naar een Alles-in-1 pakket of van een Alles-in-1HD pakket naar een Alles-in-1 Glas pakket.
  • Het overstappen naar een ander abonnement, bijvoorbeeld naar een pakket met een hogere internetsnelheid.
  • Aanvraag van een tweede of derde smartcard.

Wij hebben ons systeem hierop aangepast, waardoor dit in de toekomst niet meer zal voorkomen. Klanten die een dag te veel abonnementsgeld hebben betaald, krijgen dit bedrag terug en zien dit op de factuur van oktober. De verrekening ziet er als volgt uit:

Voorbeeldfactuur verrekening 2017

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Of neem telefonisch contact met ons op via het nummer 088 2249 111 (tarief 088-nummer).