Veelgestelde vragen

  • Ik heb een HD-televisie, maar zie geen HD-beeld
    Is je TV via een SCART-kabel aangesloten? Dan kun je helaas niet in HD kijken. Je lost dit op door een HDMI-kabel te gebruiken. Dan zie je dus wel HD-kwaliteit.
  • Ik heb het glasmodem aangesloten op de Humax-ontvanger, maar kan geen zenders vinden
    Dat klopt. Een Humax-decoder moet namelijk worden aangesloten op het coax-netwerk. Als je TV via glasvezel wilt bekijken, heb je een interactieve TV-ontvanger nodig.
  • ik krijg een foutmelding als ik mijn ontvanger opstart
    Controleer of de UTP-kabel in de juiste poort van het glasvezelmodem zit.
  • Ik wil mijn televisie graag laten installeren
    Dat kan! Op de pagina Installatieservice vind je hier uitgebreide informatie over.
  • Mijn regio staat niet tussen de netwerkadres. Waar kan ik die vinden?
    Misschien valt dit in jouw geval onder een stad of dorp in de buurt. Klik voor het volledige overzicht op Frequenties en Netwerkwaarden.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Of neem telefonisch contact met ons op via het nummer 088 2249 111 (tarief 088-nummer).