stap 1. hoofdaansluiting controleren

Zonder goed werkende hoofdaansluiting, werken de Caiway-diensten niet zoals ze moeten werken. Hieronder lees je hoe je controleert of jouw hoofdaansluiting in orde is. Onderaan de pagina vind je bovendien antwoorden op veelgestelde vragen.

stap 1. Vergelijk jouw hoofdaansluiting met de plaatjes

  • Ziet je hoofdaansluiting er anders uit dan op deze plaatjes? Misschien heb je een zogenaamde driepuntsaansluiting. Het modem moet bij zo’n aansluiting op de data-poort worden aangesloten. Kom je er niet uit? Neem contact op met de Caiway Klantenservice: 088 2249 111. We helpen je graag!
Naar stap 2: Sluit de kabels aan

Veelgestelde vragen

  • Help! Er ontbreekt iets in mijn installatiepakket
    Vervelend! Als je contact opneemt met de Caiway Klantenservice op 088 2249 111, sturen we de ontbrekende apparatuur zo snel mogelijk naar je toe.
  • Ik heb hulp nodig bij het installeren

    Geen probleem. Bij Caiway is installatiegarantie altijd inbegrepen. Bel naar 088 2249 111 en onze medewerkers leggen je stap voor stap uit wat je moet doen. Als het ook dan niet lukt, maken we een afspraak voor installatie door een deskundige monteur. Daar kun je ook meteen voor kiezen. Maar in dat geval betaal je € 60 voor de installatie. In onze voorwaarden lees je wat de monteur precies voor je kan betekenen. Doen? Bel 088 2249 111 voor een afspraak.

  • Wat valt er onder de installatieservice van Caiway?

    De onderstaande werkzaamheden worden door de Caiway Installatieservice uitgevoerd.

    • Installatie, activatie en optimalisatie van de door Caiway geleverde TV-apparatuur, modem, Wifi-router (op 1 apparaat), smartcards en bekabeling*
    • Installeren en aansluiten van de eigen telefoon
    • Instellen digitale zenders op aangesloten televisies
    • Instellen e-mail op 1 apparaat
    • Signaal meten op hoofdaansluiting en indien nodig vervangen
    • Testen en uitleggen van diensten
    • Schoon achterlaten van de werkplek

    * Als er een UTP-kabel naar de interactieve TV-ontvanger, Wifi-router en/of computer wordt aangelegd, wordt deze standaard los langs de muur gelegd.

    Bekijk voor meer informatie over de kosten van extra werk onze voorwaarden.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Bekijk hier alle contactmogelijkheden.