installatieservice

Je wil zo snel mogelijk online zijn. Dat willen wij ook! Daar spannen we ons dus graag voor in. Onze installatieservice ondersteunt je bij het installeren van je Caiway-pakket, helpt je om de diensten (internet, TV, enzovoorts) te activeren en om je e-mail over te zetten. Hieronder lees je hoe de installatieservice precies werkt.

1. installatiegarantie

Installeren lastig? Als je de handleiding volgt, is het eigenlijk prima te doen. Je vindt de installatiehandleiding in de doos, maar kunt het stappenplan ook online raadplegen. Als je wat meer hulp wilt, zijn de instructievideo's een aanrader.

Kom je er zelf toch niet (helemaal) uit? Geen probleem! Bel met onze Klantenservice en we lopen er samen doorheen. Als ook dat geen perfect werkende verbinding oplevert, sturen we onze monteur op pad. Die regelt alles bij je thuis. Zonder kosten, want we bieden je 100% installatiegarantie. Dus ook als het eventjes tegenzit.

Belangrijk: om hiervan te profiteren, dien je binnen vier weken na aanschaf voor ondersteuning te kiezen.

2. installatie door een monteur


Niet iedereen is graag met kabels en computers in de weer. Geldt dat ook voor jou? Kies bij je bestelling dan meteen voor installatie door een monteur. De kosten daarvan zijn € 85. De monteur zorgt voor professionele installatie van je pakket. De diensten worden op 1 computer, laptop of tablet, 1 televisie en 1 telefoon werkend opgeleverd. Dit betekent dat ook het instellen van je nieuwe e-mailadres en het installeren van draadloos internet op één apparaat door de monteur worden geregeld. Uiteraard neemt onze installatiepartner op tijd contact op om een afspraak te maken.

3. meerwerk

Als je wilt dat de monteur extra werkzaamheden uitvoert, kan dat vaak wel. Denk aan het doortrekken van kabels, het aanleggen van een stopcontact en/of het instellen van Wifi op al je apparaten. Als je inderdaad ‘bijzondere’ wensen hebt, geef dat dan aan als je de afspraak met installatiepartner maakt. Afhankelijk van je specifieke situatie en wensen, kan het zijn dat er dan een ‘voorbezoek’ wordt ingepland om de kosten in te schatten.

Veelgestelde vragen

  • Lokale installateurs

    Installatiepartners

    Werkgebied

    Telefoonnummer

    Openingstijden

    OPTIMIZER.CO Landelijk

    0174 768333
    06 24884510

    24 uur service

    Guidion Computer Buddies Landelijk 088 2000104

    Werkdagen 08:30 - 20:00

    Zaterdag 09:00 - 17:00

    PC Maasland Midden Delfland/Westland

    010 5917305

    08.00 - 21.00

    Prefix PC Den Haag/Wateringen

    0174 225010

    08.00 - 22.00

    MeerServices Automatisering en Telecommunicatie Maassluis/Westland

    010 5990120

    08.00 - 21.00

    Digitotaal CSU Uithoorn/Aalsmeer

    0297 523870
    0624277972 / 0624277967

    09.00 - 18.00
    18.00 - 23.00

  • Tips voor installatieservice

    Hieronder vindt u een aantal tips die u kunnen helpen met het maken van de installatieafspraak:

    • Zorg dat u het pakket in huis hebt voordat u de afspraak maakt.
    • Houd de verstuurde gegevens bij de hand voor het activeren van uw diensten of voor het instellen van uw e-mailaccount.

    Heeft u een erkende installateur nodig? Geef zo goed mogelijk aan welke werkzaamheden er nodig zijn en wat de huidige situatie in huis is. Bijvoorbeeld:


    • Het doortrekken of wegwerken van kabels
    • Het aanmaken van een stopcontact
    • Geef aan of er een kruipruimte is
    • Geef aan waar de hoofdaansluiting zich bevindt
    • Zorg ervoor dat de monteur toegang heeft tot de ruimte.

     

    Bekijk voor meer informatie de installatievideo's of de installatiehandleidingen.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Of neem telefonisch contact met ons op via het nummer 088 2249 111 (tarief 088-nummer).