Verbrekende internetverbinding

Valt je internetverbinding af en toe weg? Geen paniek. Als je onderstaande stappen volgt, is de kans groot dat je het zelf kunt oplossen. Lukt dat niet, dan gaan wij uiteraard voor je aan de slag.

Volg de onderstaande stappen

{{ index + 1 }}
{{ step.title }}

{{ step.title }}

Herstart het modem en de router

Is het probleem opgelost?

  • Ja
    Dat is goed nieuws. Mooi dat het zo snel is opgelost.

  • Ik heb geen router
    Dan kan dit stappenplan je probleem niet oplossen. Neem contact met ons op zodat we het samen kunnen uitzoeken en oplossen.

  • Nee
    Ga verder met stap 2.

Controleer of er andere lampjes op je modem branden/knipperen dan normaal

  • Ja
    Neem contact met ons op. We helpen je persoonlijk verder.

  • Nee
    Ga verder met stap 3.

Ervaar je dit probleem als je draadloos of bekabeld verbonden/aangesloten bent?

  • Draadloos (wifi)
    Ga verder met stap 4.

  • Bekabeld
    Ga verder met stap 5.

Sluit een computer of laptop bekabeld aan op het modem

Valt de verbinding op het bekabelde apparaat ook weg?

  • Ja
    Ga verder met stap 5.

  • Nee
    Het probleem zit in de wifi. Bekijk hier onze wifi-tips.

Zie je tijdens een verbreking andere lampjes branden/knipperen dan normaal?

  • Ja
    Ga verder met stap 6.

  • Nee
    Neem contact met ons op, zodat we het probleem samen kunnen oplossen.

Herstel de fabrieksinstellingen van de router 

Is het probleem opgelost?

  • Ja
    Het probleem zat in de router. Fijn dat het is opgelost.

  • Nee
    Neem contact met ons op. We gaan samen op onderzoek uit.

Heeft deze informatie je geholpen?

Kom je er niet uit?

Elke dag online van 09:00-21:00. Bellen kan doordeweeks van 08:00-21:00 en op zaterdag van 10:00-16:00. Op zondag ook open voor technische vragen van 10:00-16:00.