• Webmail
  • Over Caiway
  • Blog

Internetabonnement wijzigen: zo doe je het


Alles verandert. Dat geldt ook voor de manier waarop je internet gebruikt. Misschien wil je nu met veel meer apparaten tegelijk online. Of zijn de kinderen het huis uit en heb je minder snelheid nodig omdat er niet meer zoveel gegamed of gedownload wordt. Wat er ook verandert: bij Caiway kun je jouw internetabonnement makkelijk op je nieuwe situatie toespitsen. Zo doe je dat:


  1. Online via je persoonlijke servicepagina op Mijn Caiway onder My Internet.

Let op! via Mijn Caiway kun je alleen overstappen naar een hoger abonnement (upgraden).


  1. In de Caiway Shops.
  2. Via het contactformulier. Verstuur de wijziging onder vermelding van je naam, adresgegevens, huidig en gewenst (nieuwe) internetabonnement.


Upgrade

Een upgrade naar een hoger abonnement is binnen een paar werkdagen geregeld. Je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra het is aangepast. Belangrijk : je dient zelf uiterlijk de volgende werkdag je modem te resetten door de stroomtoevoer kort te onderbreken. De snelheid wordt dan technisch aangepast naar het nieuwe abonnement. Administratief wordt die aanpassing overigens pas doorgevoerd vanaf de eerstvolgende abonnementsperiode.


Downgrade

Een verzoek tot downgrade (overstappen naar een lager abonnement) waarbij je jouw modem gewoon behoudt, wordt vlak voor de nieuwe facturatieperiode verwerkt. Na verwerking van de downgrade, wordt dit per e-mail bevestigd. Je dient de volgende werkdag het modem te resetten door even de stroomtoevoer te onderbreken. De snelheid wordt dan technisch aangepast naar het nieuwe abonnement. Administratief wordt die aanpassing overigens pas doorgevoerd vanaf de eerstvolgende abonnementsperiode.

Was dit antwoord nuttig?

Regel het gemakkelijk online

met een van onze medewerkers!

Chat direct met een van onze medewerkers.
Zij beantwoorden direct je vragen.


Beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00