Iets niet naar wens?

Wij doen er alles aan om de dienstverlening zo goed mogelijk uit te voeren. Toch ben je misschien niet tevreden. Dat willen we dan graag weten.

Met welke dienst ervaar je problemen?

Hoe dien ik mijn klacht in? 

Klantenservice probeert je klacht zo goed mogelijk te behandelen. We gaan samen op zoek naar de juiste oplossing. De snelste manier is om contact op te nemen via chat. Binnen openingstijden helpen we je direct. We zijn beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00 uur.

Ook vind je de meeste antwoorden op je vragen op onze website. Staat je antwoord daar niet tussen? Dan staat onze klantenservice klaar om je vragen te beantwoorden.

Klachtenprocedure

  • Hoe pakken wij jouw klacht op?
    Jouw klacht behandelen heeft bij ons de hoogste prioriteit. Daarom willen we je zo snel en efficiënt mogelijk helpen via live-chat op deze pagina. Eventueel kan je ook contact opnemen via één van onze andere contactopties.

    Wil je liever een brief schrijven? Dan kan dat via onderstaande postadres.

    Overschieseweg 203 
    NL 3112 NB Schiedam

    We streven er naar om een inhoudelijke reactie te geven binnen 30 dagen na binnenkomst van jouw brief, tenzij dit redelijkerwijs niet mogelijk is. We laten te allen tijde binnen 30 dagen weten wanneer je onze inhoudelijke reactie kunt verwachten.
  • Ik ben het niet eens met de geboden oplossing, wat nu?
    Wij doen ons best om samen tot een oplossing te komen die tot tevredenheid stemt. Het kan zijn dat je het niet eens bent met deze oplossing. Als je er met ons niet uitkomt dan kun je terecht bij de Geschillencommissie Telecommunicatie. De Geschillencommissie is een onafhankelijke partij. Zij geven consumenten een laagdrempelige mogelijkheid om geschillen op te lossen. Alle informatie over het reglement, procedure en alle achtergrond vind je terug op de website van de Geschillencommissie.