Klachtformulier

Ben je er met de klantenservice niet uitgekomen en wil je een officiële klacht indienen, gebruik dan dit formulier.

Veelgestelde vragen

  • Wat doen jullie met mijn klacht?

    Na ontvangst van je klacht nemen wij deze zo snel mogelijk in behandeling. De informatie wordt zorgvuldig door ons gelezen. Naast de informatie die je aan ons hebt verstrekt verzamelen wij ook alle informatie die bij ons bekend is waaronder storingsmeldingen, contactmomenten, eerdere correspondentie en overige zaken. Na het grondig bestuderen van de klacht en alle bij ons bekende informatie informeren wij je over de verdere gang van zaken.

    In veel gevallen zullen wij telefonisch contact met je opnemen om de klacht te bespreken en indien mogelijk direct af te ronden. Wanneer het niet mogelijk is om je klacht direct op te lossen maken we afspraken over het verdere verloop. Na afronding van de klacht ontvang je van ons een bevestiging via e-mail of brief.

  • Wat kan ik doen als we er onderling echt niet uitkomen?

    Caiway neemt je klacht uiterst serieus en we willen deze naar tevredenheid behandelen. Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent met de geboden oplossing voor de klacht. Wat kun je doen als we er onderling echt niet uit komen? Dan kun je terecht bij de Geschillencommissie.

    De Geschillencommissie is onafhankelijk, onpartijdig en geeft consumenten de mogelijkheid om geschillen op te lossen.

    Lees meer over deze procedure en kosten voor het indienen van een geschil op de website van de Geschillencommissie: www.degeschillencommissie.nl.

     

  • Ik schrijf liever een brief, kan dat?
    Schrijf je liever een brief? Dat kan uiteraard ook. Voor een correcte behandeling van je klacht graag de volgende gegevens vermelden.
    • Je naam, adres, woonplaats je telefoonnummer
    • Als je ze hebt, ook emailnummers vermelden. Het emailnummer bestaat uit 6 of 7 cijfers en vind je in de onderwerpregel van de e-mails die je van onze klantenservice hebt ontvangen, tussen de tekens [ en ].
    Zonder deze gegevens kunnen wij je klacht niet in behandeling nemen.