Bestellen en nummerbehoud

veelgestelde vragen

  • Bij wie word ik klant als ik Caiway Mobiel neem?
    Je wordt klant bij Caiway en je maakt gebruik van het T-Mobile netwerk: het als beste geteste 4G-netwerk van Nederland.
  • Kan ik mijn huidige mobiele nummer meenemen?

    Ja, kies bij het bestellen voor ‘huidige telefoonnummer meenemen’ en geef de gewenste overstapdatum aan. Wij zorgen er dan voor dat je huidige nummer op de juiste dag wordt overgezet.

    Bij het overstappen is het belangrijk dat de einddatum van je huidige mobiele abonnement aansluit op de begindatum van je nieuwe abonnement. Hiermee voorkom je dubbele kosten. Mogelijk betaal je bij je huidige aanbieder een afkoopsom, als je het abonnement vóór het einde van de contractdatum beëindigt.

  • Kan ik ook een smartphone bij Caiway bestellen?
    Nee, Caiway Mobiel biedt alleen sim-only abonnementen aan. Zo kunnen we onze abonnementen voordelig aanbieden.
  • Moet ik mijn huidige mobiele abonnement zelf opzeggen?

    Als je hebt gekozen voor nummerbehoud dan moet je je huidige mobiele abonnement niet opzeggen. Dat doen wij voor je op het moment dat wij het nummer overnemen bij je huidige aanbieder. Zeg je toch zelf op bij je huidige aanbieder, dan kunnen wij het nummer niet meer voor je meenemen naar Caiway Mobiel.

    Heb je gekozen voor een nieuw nummer bij Caiway Mobiel? Dan moet je een eventueel abonnement bij een andere aanbieder wel zelf opzeggen.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Bekijk hier alle contactmogelijkheden.