Op deze pagina:

Bundels en tarieven

Hier lees je alles over je bundel, tarieven en hoe je zelf zaken kunt regelen. Ook geven we je antwoord op vragen zoals hoe kan ik zien hoeveel tegoed ik nog heb? Wanneer maak ik meer kosten?

Jouw tegoed

Op de Caiway Mobiel app zie je hoeveel tegoed je nog hebt en het resterende aantal dagen tot de nieuwe maand. Heb je jouw bundel helemaal verbruikt, dan betaal je het buitenbundeltarief. Een extra bundel kopen kan ook. Dat regel je eenvoudig via Mijn Caiway Mobiel. Deze gaat dan per direct in en is 30 dagen geldig. Zo kun je voordelig even vooruit.

80% en 100% verbruikt

Je ontvangt een gratis sms als je 80% en 100% van je bundel hebt bereikt. Heb je de 100% bereikt en blijf je jouw mobiel gebruiken, dan betaal je het buitenbundeltarief. De kosten hiervoor vind je een maand later op je factuur. Uiteraard kun je een extra bundel aanschaffen. Voorkom verrassingen achteraf. Bekijk alle tarieven op een rij. Weten hoe je ervoor staat? Bekijk jouw bundel tegoed in de Caiway Mobiel app.

Belplafond

Standaard staat het belplafond op 50,- ingesteld. Deze zorgt ervoor dat je buiten je bundel nooit meer voor dit bedrag kunt verbruiken. We geven een voorbeeld. Is het tegoed van je internetbundel op en heb je het belplafond bereikt? Dan kun je niet meer internetten. Heb je nog belminuten over, dan kun je uiteraard wel bellen. Wil je jouw belplafond aanpassen neem dan contact op met onze klantenservice.

Factuur valt hoger uit

Valt je factuur hoger uit dan je had verwacht? Dat kan komen doordat je in de maand daarvoor bijvoorbeeld verbruikskosten buiten de bundel hebt gemaakt. Of omdat je een extra bundel hebt gekocht. Bekijk de specificaties van jouw factuur in de Caiway Mobiel app. Hier zie je bijvoorbeeld naar welke nummers je buiten je bundel hebt gebeld. 

Kom je er niet uit?

  • Liever iemand spreken?

    Toon telefoonnummer 088 2249 111