factuur en betalen

veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik zien naar welke nummers ik heb gebeld?
    Je specificatie van je verbruik kun je zien via MijnCaiway Mobiel. Daar zie je hoeveel MB’s, minuten en/of sms’jes je hebt gebruikt. Ook zie je welke nummers je hebt gebeld. Bij verbruik zie je ook of dit binnen of buiten de bundel is.
  • Hoe weet ik wanneer er een nieuwe factuur klaar staat?
    Je ontvangt een e-mailnotificatie zodra er een nieuwe factuur klaarstaat in MijnCaiway Mobiel.
  • Waar kan ik mijn facturen zien?
    Je facturen bekijk je via MijnCaiway Mobiel.
  • Waarom is mijn eerste factuur hoger dan de kosten van mijn abonnement?

    Je mobiele abonnement betaal je vooruit. Ben je klant geworden op de 15e van de maand. Dan zie je op je 1e factuur de kosten voor de halve maand waarin je klant bent geworden. Daar komt bij de kosten voor het abonnement voor de volgende maand. Eventuele eenmalige kosten zoals aansluitkosten staan ook op de 1e factuur. Tot slot kunnen er ook verbruikskosten zijn gemaakt die buiten de bundel vallen. Verbruikskosten buiten de bundel worden achteraf (van de afgelopen maand) verrekend op de factuur.

    Op je 2e en volgende facturen staan alleen de kosten van 1 maand abonnement van de komende maand en eventuele verbruikskosten van de afgelopen maand.

  • Wanneer wordt het bedrag op de factuur automatisch afgeschreven?
    De incassodatum staat vermeld op de factuur. Je facturen bekijk je via MijnCaiway Mobiel.
  • Wat moet ik doen als de automatische incasso niet gelukt is?
    We doen per maandfactuur maar 1 incassopoging. Is de incasso niet gelukt, dan moet je het openstaande bedrag zelf overmaken. Na de mislukte incasso ontvang je hierover een e-mail met meer informatie.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Bekijk hier alle contactmogelijkheden.