factuur en betalen

veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik zien naar welke nummers ik heb gebeld?
    Je specificatie van je verbruik kun je zien via Mijn Caiway Mobiel. Daar zie je hoeveel MB’s, minuten en/of sms’jes je hebt gebruikt. Ook zie je welke nummers je hebt gebeld. Bij verbruik zie je ook of dit binnen of buiten de bundel is.
  • Hoe weet ik wanneer er een nieuwe factuur klaar staat?
    Je ontvangt een e-mailnotificatie zodra er een nieuwe factuur klaarstaat in Mijn Caiway Mobiel.
  • Waar kan ik mijn facturen zien?
    Je facturen bekijk je via Mijn Caiway Mobiel.
  • Waarom is mijn eerste factuur hoger dan de kosten van mijn abonnement?

    Rond de 15e van de maand wordt het abonnement voor die maand zelf gefactureerd. De eerste factuur kan wat hoger uitvallen. Dit komt omdat de startdatum van het abonnement is ingegaan in de maand ervoor en je ook op deze factuur het abonnement in rekening wordt gebracht vanaf de startdatum tot aan het einde van de betreffende maand.

    Op de 2e en volgende facturen zijn de kosten van het abonnement over de betreffende maand en, indien van toepassing, de de buiten de bundel gespreks- en/of datakosten over de vorige maand.

  • Wanneer wordt het bedrag op de factuur automatisch afgeschreven?
    De incassodatum staat vermeld op de factuur. Je facturen bekijk je via Mijn Caiway Mobiel.
  • Wat moet ik doen als de automatische incasso niet gelukt is?
    We doen per maandfactuur maar 1 incassopoging. Is de incasso niet gelukt, dan moet je het openstaande bedrag zelf overmaken. Na de mislukte incasso ontvang je hierover een e-mail met meer informatie.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09.00 - 21.00 uur. Bekijk hier alle contactmogelijkheden.