Facturen en betalingen

Alles over je maandelijkse Caiway Mobiel factuur

Je eerste factuur

De eerste factuur ontvang je pas de maand nadat je abonnement is ingegaan. Hierdoor kan het bedrag op de eerste factuur afwijken van de volgende maandelijkse facturen. Op de eerste factuur vind je onder andere onderstaande kosten terug:


  • Eventuele eenmalige aansluitkosten
  • De eerste factuur bevat dubbele kosten van:
    • De abonnementskosten van de maand dat je abonnement is ingegaan, vanaf de dag dat je abonnement is gestart
    • De volledige abonnementskosten van de lopende maand

    Dit geldt hetzelfde voor eventuele (actie)kortingen

  • Heb je ook internet van Caiway, dan zie je de combikorting van €5,- die je per maand krijgt terug op je internetfactuur
Bekijk je factuur

Uitleg eerste incasso

Wij factureren de abonnementskosten per kalendermaand. Je krijgt van ons rond de 20e van elke maand een e-mail als de factuur voor je klaar staat. De automatische incasso vindt rond de 26e van elke maand plaats.

Inzicht in je gegevens

Via Mijn Caiway Mobiel heb je inzicht in de gegevens die belangrijk zijn voor je abonnement. Je logt in met je e-mailadres en het wachtwoord dat je hebt aangemaakt voor Mijn Caiway Mobiel.

In de Mijn Caiway Mobiel omgeving kun je ook

  • Bundels toevoegen
  • Data roaming uit/aanzetten
  • Bellen naar betaalde nummers uit/aanzetten
  • Je gespreksspecificatie(s) bekijken
  • Verbruik van de huidige maand inzien

 

log in op mijn caiway mobiel

Opbouw van je factuur

Op je Caiway-factuur staat op de eerste pagina een samenvatting van alle kosten en op de volgende pagina's de details van al jouw verbruik. Op de factuur zie je de abonnementskosten van deze maand en de verbruikskosten over de vorige maand.

Actiekorting op een nieuw abonnement gekregen? Deze vind je ook terug op de factuur van je mobiele abonnement.

Mis je de combikorting van €5,- die beloofd is? Deze kun je terugvinden op de internetfactuur via Mijn Caiway.

veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik zien naar welke nummers ik heb gebeld?
    Je specificatie van je verbruik kun je zien via Mijn Caiway Mobiel. Daar zie je hoeveel MB’s, minuten en/of sms’jes je hebt verbruikt. Ook zie je welke nummers je hebt gebeld. Bij verbruik zie je ook of dit binnen of buiten de bundel is.
  • Hoe weet ik wanneer er een nieuwe factuur klaar staat?
    Je ontvangt rond de 20e van de maand een e-mail dat de nieuwe factuur klaarstaat in Mijn Caiway Mobiel.
  • Waar kan ik mijn facturen zien?
    Je facturen bekijk je via Mijn Caiway Mobiel.
  • Waarom is mijn eerste factuur hoger dan de kosten van mijn abonnement?

    De eerste factuur ontvang je pas de maand nadat je abonnement is ingegaan. Hierdoor kan het bedrag op de eerste factuur afwijken van de volgende maandelijkse facturen. Op de eerste factuur vind je onder andere onderstaande kosten terug:

    • - Eventuele eenmalige aansluitkosten
    • - De eerste factuur bevat dubbele kosten van:
      • - De abonnementskosten van de maand dat je abonnement is ingegaan, vanaf de dag dat je abonnement is gestart
      • - De volledige abonnementskosten van de lopende maand

        Dit geldt hetzelfde voor eventuele (actie)kortingen.

  • Wanneer wordt het bedrag op de factuur automatisch afgeschreven?
    De incasso vindt plaats rond de 26e van iedere maand. Je facturen bekijk je via Mijn Caiway Mobiel.
  • Wat moet ik doen als de automatische incasso niet gelukt is?
    We doen 1 incassopoging per maand. Is de incasso niet gelukt, dan moet je het openstaande bedrag zelf overmaken op IBAN NL30INGB0008746067 ten name van Caiway Mobiel BV, onder vermelding van je klantnummer en factuurnummer. We versturen ook een e-mail met meer informatie, heb je deze niet ontvangen en heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via chat of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09.00 - 21.00 uur. Bekijk hier alle contactmogelijkheden.