Op deze pagina:

Bestellen

  • Ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon. Waar kan ik het aanbod vinden?
    We bieden verschillende mobiele telefoons aan in combinatie met een mobiel abonnement. Bekijk hier (hyperlink) ons aanbod aan mobiele telefoons. https://www.caiway.nl/mobiel/telefoon-met-abonnement.
  • Ik wil mijn 06 nummer meenemen, kan dat?
    Dat kan! Indien je je huidige telefoonnummer wilt behouden, dien je bij het afsluiten van het abonnement nummerbehoud aan te vragen. Daarna zullen wij alles (inclusief opzegging van jouw huidige abonnement bij een andere telecom provider) voor je regelen. Je wordt hiervan per mail op de hoogte gehouden
  • Kan ik zelf een bezorgmoment kiezen voor mijn telefoon bestelling?
    Zodra jouw bestelling is goedgekeurd sturen wij zo deze snel mogelijk op. Het is helaas niet mogelijk om zelf een bezorgmoment uit te kiezen. Al onze pakketten worden aangetekend verstuurd met Track&trace code. Je wordt per e-mail op de hoogte gehouden.
  • Wanneer gaat mijn nieuwe abonnement in?
    Heb je gekozen voor een nieuw mobiel nummer? Dan kan je zelf de ingangsdatum van je abonnement kiezen. De startdatum moet wil binnen één maand na je bestelling liggen. Heb je gekozen voor nummerbehoud? Dan bepaalt je vorige provider de ingangsdatum van je nieuwe nummer. Houd wel rekening met een opzegtermijn van ongeveer een maand.
  • Wat is de status/levertijd van mijn bestelling?
    Nadat je jouw bestelling hebt afgerond gaan wij direct aan de slag. Wij controleren de bestelling en keuren hem goed. We versturen je simkaart binnen 3 werkdagen. In de winkel krijg je jouw simkaart gelijk mee. Heb je ook een mobiele telefoon besteld? We versturen je telefoon binnen drie werkdagen (mits op voorraad) nadat deze volledig betaald is of nadat we de getekende kredietovereenkomst retour hebben ontvangen. Je ontvangt hiervoor een Track&Trace via e-mail.

Retourneren/wijzigen/annuleren

  • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
    Neem voor het annuleren van je bestelling contact op met de klantenservice.
  • Ik heb de verkeerde telefoon ontvangen. Wat kan ik doen?
    Neem contact op met de klantenservice.
  • Kan ik mijn abonnement na het afsluiten nog wijzigen?
    Dat hangt af van het type abonnement. Heb je een maandelijks opzegbaar abonnement? Dan kan je maandelijks zowel up- als downgraden. Heb je 2-jarig abonnement? Dan kan je kosteloos upgraden maar niet downgraden. Na je contractperiode kan je wel zowel up- als downgraden. Je regelt dit eenvoudig in de DELTA / Caiway Mobiel-app, via 'Abonnement wijzigen'.
  • Kan mijn toestel na het afsluiten van een abonnement nog omruilen/retourneren?
    Je kan je toestel binnen 14 dagen na ontvangst kosteloos omruilen of retourneren. De telefoon dient in dat geval geen schade te bevatten en moet in originele verpakking worden opgestuurd.
  • Wat als ik toch wil annuleren?
    Na het plaatsen van je bestelling heb je een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Binnen deze periode mag je kosteloos je abonnement opzeggen in het kader van verkoop op afstand. Heb je tijdens de bedenktijd buiten bundel kosten gemaakt? Dan zullen wij die wel in rekening brengen.

Service toestel

  • Hoelang heb ik garantie op mijn toestel?
    Je hebt standaard 2 jaar garantie op je toestel.
  • Kan ik mijn toestel bij jullie laten repareren?

    Het is mogelijk om jouw toestel bij ons te laten repareren. Echter is het in de meest gevallen sneller om rechtstreeks contact op te nemen met de fabrikant. Hieronder vind je een overzicht waar je precies moet zijn:

    o Samsung https://www.samsung.com/nl/reparatie/mobile/ophaalservice/
    o Apple eigen winkel/repair centers of https://support.apple.com/nl-nl/iphone/repair/service
    o Nokia via Dynafix https://www.drmobile.eu/nl
    o Dynafix algemeen reparatie centrum https://www.drmobile.eu/nl

    Wil je je toestel toch liever bij ons inleveren? In dat geval kan je je telefoon inleveren in één van onze winkels of kan je je telefoon opsturen naar de winkel in Middelburg:

    Lange Delft 39, 4331 AL
    Middelburg

    Stuur je telefoon altijd zonder accessoires (lader, oortjes, ect) op. Voeg daarnaast een brief bij met een duidelijke beschrijving van het probleem en aankoopbewijs.

  • Kan ik mijn toestel bij jullie laten verzekeren?
    Nee. Wij bieden momenteel helaas nog geen toestelverzekering aan.
  • Mijn telefoon is kapot?
    De reparatie van jouw telefoon is volledig door garantie gedekt, mits het defect niet veroorzaakt is door toedoen van buitenaf (bijvoorbeeld gebruiksschade zoals val-/stootschade of vochtschade) en binnen de garantie termijn van 2 jaar valt. Indien reparatie niet onder de garantie valt, zijn de kosten voor eigen rekening.
  • Mijn toestel is gestolen. Wat nu?
    Bij diefstal van jouw toestel raden wij aan contact op te nemen met de klantenservice om je simkaart te blokkeren. Daarnaast kunnen wij in dat geval direct een nieuwe simkaart voor je regelen. Je kunt ook aangifte doen bij de politie.

Service abonnement

  • Bieden jullie 5G aan?
    Op dit moment bieden wij helaas nog geen 5G aan.
  • Bieden jullie e-sim aan?
    Op dit moment bieden wij helaas nog geen e-sim aan.
  • Extra kosten voorkomen
    Om je tegen onverwachte hoge kosten te beschermen, hebben wij standaard een limiet van 50 euro ingesteld. Het zogenoemde belplafond. Dit belplafond zorgt ervoor dat je buiten je bundel niet meer dan voor het ingestelde bedrag van 50 euro kunt verbruiken. We geven een voorbeeld. Is het tegoed van je internetbundel op en heb je het belplafond bereikt? Dan kun je niet meer internetten. Heb je nog belminuten over, dan kun je uiteraard wel bellen. We rekenen geen buiten de bundel kosten als je belt of internet binnen je bundel én in de EU. Internet je meer dan de helft van je internetbundel bij Mobiel 12 GB of 30 GB dan brengen we je buiten de bundel kosten in rekening. Liever geen buiten de bundel kosten? Onze klantenservice past deze limiet graag voor je aan.
  • Geldt mijn volledige databundel ook in het buitenland?
    Dat hangt af van jouw abonnement. In de Caiway app kan je precies terugvinden hoeveel data je meeneemt binnen de EU. Data verbruik buiten de EU valt nooit binnen de bundel. Wil je toch meer kunnen internetten op reis? Bekijk dan het gehele aanbod van extra tijdelijke bundels in de Caiway mobiel app of bekijk hier (hyperlink) meer informatie over dit onderwerp. Druk dan op de volgende link https://www.delta.nl/klantenservice/mobiel/buitenland/.
  • Hoe blijf ik op de hoogte van mijn tegoed?
    Je blijft eenvoudig op de hoogte van je huidig tegoed via de Caiway app.
  • Hoe kan ik de taal van mijn voicemail veranderen?
    Het is helaas niet mogelijk om de taal van jouw voicemail te veranderen.
  • Hoe kan ik mobiel internet uitzetten?
    Je kan mobiel internetten uitzetten via de mobiele-app en/of via instellingen op jouw telefoon. Wij adviseren om de mobiele-app hiervoor te gebruiken, omdat je hiermee de instellingen direct in het mobiele netwerk van T-Mobile aanpast
  • Hoe kan ik nummerweergave voor mijn telefoon aan of uitschakelen?
    Je kan nummerweergave aan/uit schakelen via instellingen in je telefoon.
  • Hoe kan ik telefoonnummers blokkeren?
    Je kan telefoonnummers blokkeren via instellingen op jouw telefoon.
  • Hoe vaak kan ik mijn abonnement wijzigen?
    Je kunt je abonnement zo vaak wijzigen als je wilt.
  • Ik heb mijn abonnement gewijzigd. Wanneer gaan de veranderingen in?
    De veranderingen gaan pas in vanaf de eerste van de volgende maand. Via de Caiway mobiel app zie je precies wanneer je nieuwe bundel in gaat. Heb je je contract vroegtijdig verlengd? Dan gaat het nieuwe abonnement in vanaf de afgesproken datum.
  • Kan ik bellen via Wifi?
    Je kunt met je Caiway Mobiel abonnement nu wel al via apps (zoals bijvoorbeeld: Whatsapp, Teams, Zoom, facetime en nog veel meer), bellen via Wifi. Vanaf de eerste helft van 2022 zullen wij ook ‘Voice over WiFi (VoWiFi)’ en ‘Voice over LTE (VoLTE)’ via je mobiele telefoon aanbieden. Hiervoor zijn we afhankelijk van een technische implementatie van onze netwerk leverancier T-Mobile.
  • Wat kost internet/bellen buiten de EU?
    Als klant neem je altijd (een gedeelte van) je bundel mee als je binnen Europa reist. Via deze link kan je extra informatie hierover vinden https://www.delta.nl/klantenservice/mobiel/buitenland/.

Kom je er niet uit?

  • Stel je vraag via chat
  • Facebook
  • Telefonisch contact

    Liever iemand spreken?

    Toon telefoonnummer 088 2249 111
Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00.