Mijn Caiway Mobiel

veelgestelde vragen

  • Hoe maak in een MijnCaiway Mobiel account aan?
    Elke klant van Caiway Mobiel krijgt een MijnCaiway Mobiel account. Je ontvangt hiervoor van ons, in twee aparte e-mails, een gebruikersnaam en een wachtwoord. Hiermee log je voor de eerste keer in op MijnCaiway Mobiel en verander je het wachtwoord.
  • Kan ik meerdere mobiele abonnementen in 1 MijnCaiway Mobiel zien?
    Ja, dat kan wanneer de klantgegevens (contractant) hetzelfde zijn. Wil je een ander abonnement onder een andere naam binnen je gezin, dan valt dat abonnement onder een andere Mijn Caiway Mobiel.
  • Waar vind ik MijnCaiway Mobiel?
    MijnCaiway Mobiel vind je op: https://mijnmobiel.caiway.nl
  • Wat kan ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?
    Ga dan naar de inlogpagina van MijnCaiway Mobiel en kies voor de optie ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan op jouw e-mailadres een nieuw tijdelijk wachtwoord.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Bekijk hier alle contactmogelijkheden.