Problemen met bellen en of gebeld worden

Dat is niet de bedoeling! En het kan natuurlijk verschillende oorzaken hebben. Probeer in de volgorde zoals aangegeven de volgende stappen:

  • Herstart je mobiele telefoon of wissel even naar de vliegtuigmodus en weer terug. Je mobiel maakt dan opnieuw verbinding met het netwerk.
  • Controleer of je bereik hebt. Dit check je via het 3G- of 4G(+)-symbool bovenin je scherm. In kelders, tunnels en sommige gebouwen is het bereik minder. Loop even naar buiten of een (open) raam om te zien om je bereik beter wordt.
  • Stop je simkaart in een andere telefoon en kijk of je daarop wel verbinding krijgt. Is dit niet het geval? Dan is je simkaart wellicht beschadigd. Neem in dat geval contact met ons op.
  • Controleer in Caiway Mobiel-app of via "Mijn Caiway Mobiel" of je niet te veel kosten buiten je bundel hebt gemaakt. Als die extra kosten de 50,- overstijgen bevriezen we uit veiligheidsoverwegen je bundel. Neem in dat geval even contact met ons op. Onze klantenservice kan je bundel aanpassen, of die limiet van 50,- aanpassen.
  • Om misbruik te voorkomen bij de Onbeperkt bellen bundel, krijg je een sms- notificatie bij een gebruik van meer dan 2.000 belminuten. Neem contact op met onze klantenservice, om eventueel oneigenlijk gebruik uit te sluiten.

Heb je alles geprobeerd, maar werkt het nog niet? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder.

Via Caiway Mobiel maak je gebruik van het meest bekroonde netwerk van Nederland (T-Mobile). Tenzij er een storing is, zou het daar dus niet aan kunnen liggen. Je kunt de exacte netwerkdekking op jouw locatie altijd bekijken via onze interactieve dekkingskaart.

Heeft deze informatie je geholpen?

Kom je er niet uit?

  • Liever iemand spreken?

    Toon telefoonnummer 088 2249 111