Problemen met bellen en internet

Dat is niet de bedoeling! En het kan verschillende oorzaken hebben. Vaak helpt het om je telefoon opnieuw op te starten of even te wisselen naar vliegtuigmodus en weer terug. Nog steeds geen mobiel internet? Probeer dan in onderstaande volgorde de volgende stappen:

  • Herstart je mobiele telefoon of wissel even naar de vliegtuigmodus en weer terug. Je mobiel maakt dan opnieuw verbinding met het netwerk.
  • Controleer of je bereik hebt. Dit check je via het 3G of 4G(+)-symbool bovenin je scherm. In kelders, tunnels en sommige gebouwen is het bereik minder. Loop even naar buiten of een (open) raam om te zien om je bereik beter wordt.
  • Stop je simkaart in een andere telefoon en kijk of je daarop wel verbinding krijgt. Is dit niet het geval? Dan is je simkaart wellicht beschadigd. Neem in dat geval contact met ons op.
  • Check of je alle facturen betaald hebt. Het kan zijn dat we alle mobiele diensten geblokkeerd hebben door een betalingsachterstand. Je kunt je facturen en betalingen checken in Mijn Caiway Mobiel. Je krijgt weer toegang wanneer het openstaande bedrag betaald is.

Hebben bovenstaande punten niet geholpen? Neem contact met ons op en we kijken hoe we je verder kunnen helpen.

Heeft deze informatie je geholpen?

Kom je er niet uit?

  • Stel je vraag via chat
  • Facebook
  • Telefonisch contact

    Liever iemand spreken?

    Toon telefoonnummer 088 2249 111
Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00.