tarieven, verbruik en voorwaarden

Klantenservice - Installatie

  • Ben ik beschermd tegen hoge kosten buiten de bundel van mijn abonnement?
    Ja, Caiway heeft een plafond ingesteld voor kosten buiten de bundel van je abonnement. Standaard staat deze op € 50,-. Aanpassen van het plafond kan via de Klantenservice. Boven het ingestelde plafond kunnen geen kosten worden gemaakt.
  • Hoe kan ik zien hoeveel ik van mijn bundel (MB’s/minuten/sms) heb gebruikt?
    Je specificatie van je verbruik kun je zien via MijnCaiway Mobiel. Daar zie je hoeveel MB’s, minuten en/of sms’jes je hebt gebruikt. Ook zie je welke nummers je hebt gebeld en of het binnen of buiten je bundel is.
  • Hoe zit het met gebruik in het buitenland?

    Binnen de EU (zone 1) wordt het verbruik van bellen, sms’en en internetten afgerekend alsof je in Nederland zou zijn. Let hierbij op onderstaande punten:

    • Voor bellen en sms’en vanuit Nederland naar zone 1 gelden de reguliere tarieven
    • Je belbundel of onbeperkt bellen is geldig binnen de hele EU naar Nederland
    • De buitenland roaming tarieven zijn alleen geldig, wanneer je niet langer dan 3 maanden achtereen in het buitenland verblijft
    • Bij gebruik van een bundel groter dan 5GB, wordt boven de 5GB data verbruik het buiten de bundel tarief gehanteerd

    Als je bundel op is, wordt het verbruik tegen het reguliere buitenbundeltarief in rekening gebracht, net zoals in Nederland. Voor gebruik buiten de EU gelden andere tarieven. In het tarievenoverzicht kun je controleren of je bestemming in de EU (zone 1) ligt of in een andere zone en wat dan de tarieven zijn.

  • Kan ik bellen naar betaalde servicenummers blokkeren?
    Ja, je kunt zelf in MijnCaiway Mobiel de instellingen voor het bellen naar betaalde servicenummers instellen. Je kunt ervoor kiezen om deze nummers te blokkeren.
  • Krijg ik een waarschuwing wanneer mijn bundel (bijna) op is?
    Ja, je ontvangt een sms wanneer je 90% van je bundel verbruikt hebt. En nog een sms wanneer 100% van je bundel verbruikt is.
  • Waar vind ik de tarieven en voorwaarden van Caiway Mobiel?
    Alle tarieven van Caiway Mobiel staan in het tarievenoverzicht. De voorwaarden van Caiway Mobiel staan op de voorwaardenpagina.
  • Wat gebeurt er nadat mijn bundel op is?
    Nadat je bundel op is, kun je gebruik blijven maken van je simkaart. Je betaalt dan de reguliere buitenbundeltarieven met een maximum van het ingestelde plafond (zie vraag 6). Je kunt ook een voordelige extra bundel bestellen via MijnCaiway Mobiel. Extra bundels gaan direct in en zijn 30 dagen geldig.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Of neem telefonisch contact met ons op via het nummer 088 2249 111 (tarief 088-nummer).