Voicemail

Veelgestelde vragen

  • Hoe stel ik voicemail in?
    De voicemail van Caiway Mobiel stel je in door te bellen met 1233. Volg de aanwijzingen die je hoort. Je kunt een eigen welkomstboodschap en een pincode instellen.
  • Kan ik voicemail uitzetten?
    Ja, je kunt je voicemail eenvoudig zelf uitzetten via MijnCaiway Mobiel.
  • Kan ik de doorschakeltijd van voicemail verlengen?

    Je kunt de tijd voordat je telefoon doorschakelt naar Voicemail verlengen of verkorten via onderstaande stappen:


    • 1. Begin met invoeren van deze code: *61*+31624

    • 2. Zet nu je telefoonnummer erachter: *61*+316240612345678

    • 3. Eindig de code nu met *11*30#. De code ziet er dan uit als volgt: *61*+316240612345678*11*30#


    Het cijfer op het einde (in dit geval 30 seconden) is de tijd, wanneer hij doorschakelt naar de voicemail. De rinkeltijd is aan te passen in stappen van 5 seconden. 30 seconden is het maximum.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09.00 - 21.00 uur. Bekijk hier alle contactmogelijkheden.