Afspraak maken

Plan hier je afspraak met onze monteurs na het ontvangen van je e-mail.

 

Afspraak maken

Je ontvangt van ons een verzoek per e-mail zodat jij een afspraak kan maken met onze monteur op een tijdstip dat jou het beste uitkomt. Na het maken van een afspraak houden we je per mail en sms op de hoogte. Hou er rekening mee dat er een meerderjarig persoon aanwezig moet zijn op de dag van de afspraak.

Ben je de e-mail kwijt waar het toegangsnummer en de aanmeldcode in staan? Geen probleem. Neem dan contact op met de klantenservice.

Afspraak maken

Op de dag van de gemaakte afspraak ontvang je een sms bericht met de specifieke tijd waarop de monteur langskomt. 

Omdat elk huis verschillend is, kan het gebeuren dat onze monteur extra kabels of apparatuur nodig heeft om de boel in orde te maken. Je hoort ter plekke de mogelijkheden en extra kosten. Deze worden verrekend op je internetnota.

Wat doet de monteur

Onze monteurs zijn specialisten op het gebied van wifi, internet, televisie en telefonie. Een pakket installeren of een storing oplossen, ze helpen je graag. Dit kan de monteur allemaal doen:

    • Apparatuur verbinden met internet
    • Splitters en versterkers installeren
    • Extra televisies aansluiten
    • Internetkabels vervangen (niet wegwerken)
    • Telefoontoestellen aansluiten
    • Televisiebeeld verbeteren
    • Televisiezenders instellen
    • Wifi optimaliseren
    • Extra wifipunten aansluiten
    • AOP en/of Wcd vervangen
    • Kabelmodem en/of adapter van modem vervangen bij storing