Afspraak met de Cogas-monteur

Heb je een e-mail of SMS over een bezoek van de Cogas-monteur ontvangen? Dan neemt Cogas binnen drie werkdagen contact met je op om een afspraak in te plannen. Wat mag je precies van dit bezoek verwachten? Kun je zelf iets voorbereiden en wat zijn de eventuele vervolgstappen? We lichten het voor je toe!

Wat kan ik zelf doen?

  • De monteur moet vaak bij de hoofdaansluiting zijn. Die bevindt zich meestal in de meterkast of woonkamer. Zorg er dus voor dat die ruimtes goed toegankelijk zijn.
  • De monteur arriveert binnen het afgesproken tijdsblok. Het is belangrijk dat er dan iemand aanwezig is om de deur te openen.
  • Tijdens de werkzaamheden moet een volwassene (18+) aanwezig zijn.

Afzeggen of verzetten monteursafspraak

Is de storing al opgelost voordat de monteur langskomt? Of ben je op het afgesproken tijdstip verhinderd? Zeg de afspraak dan op tijd af. Minimaal 24 uur van tevoren. Doe je dit niet, dan zijn we genoodzaakt €49,95 voorrijkosten in rekening te brengen.

Mail om je afspraak te annuleren naar afspraak@caiway.nl of bel ons via 088 2249 111 (tarief 088-nummer) of 1200 (gratis voor Caiway telefonieklanten). Onze Klantenservice zit op werkdagen van 09:00 tot 21:00 uur voor je klaar. In het weekend zijn we er van 10:00 tot 16:00 uur.

Let op! Hoeft de afspraak niet door te gaan? Neem dan altijd contact op met Caiway en dus niet met Cogas.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Bekijk hier alle contactmogelijkheden.