Heb ik een bellimiet?

Caiway gaat ervanuit dat klanten verantwoord met digitale belbundels omgaan. Dit is vastgelegd in onze Fair Use Policy. Als de gespreksduur extreem hoog oploopt, wordt de verbinding automatisch verbroken. Zo wordt voorkomen dat klanten per ongeluk te lang bellen, bijvoorbeeld doordat er niet correct is ‘opgehangen’.

Voor de telefoniedienst geldt verder een standaard bellimiet van € 100 gesprekskosten per maand. Dit voorkomt dat je te maken krijgt met (extreem) hoge gesprekskosten. Als de bellimiet voor 80% is bereikt, ontvang je een e-mail van ons. Zodra de bellimiet is bereikt, kun je tijdelijk niet meer bellen. Als je de bellimiet wilt verhogen, bijvoorbeeld omdat je vaak lang met familie in het buitenland belt, kun je een verhoging aanvragen. Dat gaat in stappen van € 50 per maand. Bel hiervoor met onze Klantenservice via 088 2249 111 of 1200 (gratis voor telefonieabonnees van Caiway). Zodra de bellimiet is verhoogd, kun je meteen weer bellen.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Of neem telefonisch contact met ons op via het nummer 088 2249 111 (tarief 088-nummer).