telefoon doorschakelen via mijn caiway

Gesprekken tijdens je vakantie doorschakelen naar je mobiel? Bellers alleen doorschakelen als de lijn bezet is? In je persoonlijke Mijn Caiway omgeving stel je zelf in hoe je gesprekken wilt afhandelen. Zo doe je dat:

Stap 1. log in op de mijn caiway omgeving

1. Ga naar mijncaiway.nl

2. Log in met je gebruikersnaam* (klantcode) en wachtwoord**.

*Gebruikersnaam of klantcode vergeten? Klik dan hier.
**Wachtwoord vergeten? Klik dan hier.

Stap 2. doorschakelen via mijn caiway


1. Klik bovenin op My Voice

2. Klik links op Doorschakelen

3. Je kiest uit deze vier opties.

1. Altijd doorschakelen - alle gesprekken worden doorgeschakeld.

2. Doorschakelen bij lijn bezet - Gesprekken worden alleen doorgeschakeld als je in gesprek bent.

3. Doorschakelen bij niet beantwoord - Gesprekken worden doorgeschakeld als je de telefoon niet opneemt. Je kunt hier ook instellen na hoeveel tijd een gesprek als onbeantwoord wordt gezien.

4. Doorschakelen bij niet beschikbaar - Gesprekken worden doorgeschakeld als je telefoniedienst niet beschikbaar is. Bijvoorbeeld bij een stroomstoring.

5. Keuze gemaakt? Klik dan op Gegevens opslaan.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Of neem telefonisch contact met ons op via het nummer 088 2249 111 (tarief 088-nummer).