doorschakelen via sterretjesdiensten

Bij Caiway kun je doorschakelingen makkelijk aan- en uitzetten via Mijn Caiway. Daar zie je bovendien exact welke diensten actief zijn. Als je het handiger vindt om gebruik te maken van de zogenaamde sterretjesdiensten, dan kan dat natuurlijk ook. Hieronder ontdek je welke opties er zijn en hoe je die gebruikt.

doorschakelen naar een ander telefoonnummer - *21*

Toets *21* om alle inkomende oproepen direct door te schakelen naar een ander telefoonnummer, zoals je mobieltje. Toets na het laatste sterretje het telefoonnummer in waarop je gesprekken wilt ontvangen. Doorschakeling weer uitzetten? Toets dan nog een keer *21*.

doorschakelen naar voicemail - *21*1

Toets *21*1 om alle inkomende oproepen direct door te schakelen naar je voicemail. Om deze doorschakeling uit te zetten, toets je nogmaals *21*.

alleen bij geen antwoord naar ander telefoonnummer doorschakelen - *61*

Toets *61* om inkomende telefoontjes die je niet opneemt door te schakelen naar een ander telefoonnummer. Toets na het laatste sterretje het telefoonnummer in waar je de gesprekken naar wilt doorschakelen. Je zet deze doorschakeling uit door nogmaals *61* in te toetsen.

alleen bij geen antwoord naar uw voicemail doorschakelen - *61*1

Toets *61*1 om oproepen die je niet beantwoordt door te schakelen naar voicemail. Om de doorschakeling uit te zetten, toets je nogmaals *61*.

nummerherkenning aan- en uitzetten - *30*

Toets *30* om anoniem te bellen. Je nummer is dan niet zichtbaar op het display van degene die je belt. Om nummerherkenning weer aan te zetten: toets nogmaals *30*.

huidige status nummerherkenning - *31*

Toets *31* om de huidige status van nummerherkenning op te vragen.

accepteren of weigeren van anoniemen gesprekken - *62*

Toets *62* om inkomende gesprekken die geen nummer weergeven (anonieme gesprekken) automatisch te weigeren. Om deze anonieme gesprekken weer te accepteren, toets je opnieuw *62*.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Bekijk hier alle contactmogelijkheden.