Gidsvermelding

Wel of niet met je telefoonnummer in de gids? Bij Caiway beslis je het zelf. Standaard is gidsvermelding overigens uitgeschakeld. Als je dat prima vindt, hoef je dus helemaal niets te doen. Wil je wél vindbaar zijn in telefoongidsen? Zo pas je het aan:

Stap 1. log in op de mijn caiway-omgeving


1. Ga naar mijncaiway.nl

2. Log in met je gebruikersnaam* (klantcode) en wachtwoord**.

*Bent je de gebruikersnaam vergeten? Log dan in met je klantcode. Je vindt de klantcode onder andere op de factuur (acceptgiro) of in de omschrijving bij de automatische incasso. Kijk voor een uitgebreide handleiding op Klantcode kwijt.
**Wachtwoord vergeten? Klik dan hier.

Stap 2. zet de gidsvermelding aan of uit


1. Klik bovenin op My Voice

2. Klik links op Gidsvermelding

3. Hier zie je welke gegevens van jou bij welke gidsen bekend zijn. Standaard is gidsvermelding voor alle gidsen uitgeschakeld.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Telefonisch, via de chat, of via social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Of neem telefonisch contact met ons op via het nummer 088 2249 111 (tarief 088-nummer).