Vaste telefonie

Alles over vaste telefonie

Veelgestelde vragen

  • Zegt Caiway het telefoonabonnement bij mijn oude provider op?
    Nee, dat doen we niet. Als we het nummer van je oude provider overnemen, wordt je oude abonnement meestal automatisch stopgezet. Een enkele provider gaat daar helaas anders mee om. Het is dan ook belangrijk dat je bij je provider navraagt of het abonnement automatisch wordt stopgezet of dat je zelf actie moet ondernemen. Zo voorkom je dat je dubbele kosten maakt.
  • Zegt Caiway het internet-/televisie-abonnement bij mijn oude provider op?

    Tijdens het bestellen op de site kun je kiezen voor de overstapservice. Als je aangeeft daar gebruik van te willen maken zeggen wij het contract bij je huidige provider op.

  • Wanneer wordt mijn nummer overgenomen?

    Heb je gekozen voor nummerbehoud? De aanvraag start normaal gesproken direct ná activatie van je pakket. Het overzetten van je telefoonnummer duurt ongeveer 30 minuten. Indien je van ons een e-mail en/of SMS hebt ontvangen met een latere datum voor de overname van jouw nummer, kun je deze datum aanhouden. Wij informeren je per SMS en/of e-mail over de voortgang hiervan. 

Kom je er niet uit?

Elke dag online van 09:00-21:00. Bellen kan doordeweeks van 08:00-21:00 en op zaterdag van 10:00-16:00. Op zondag ook open voor technische vragen van 10:00-16:00.