Help! Ik kan niet bellen

Dan moeten we dat snel oplossen! Volg onderstaande stappen om het probleem te verhelpen.

Stap 1. Controleer of internet wel werkt

  • Ja

Ga verder met stap 2.

  • Nee

Bekijk het stappenplan Geen Internet om de internetverbinding te herstellen.


Stap 2. Kan je bellen naar het nummer 1200?


  • Ja

Waarschijnlijk ben je vergeten het netnummer in te toetsen. Dit dien je altijd te doen, dus ook als je iemand belt met hetzelfde netnummer als jij.

  • Nee

Ga verder met stap 3.

Stap 3. start het modem en het basisstation opnieuw op

Is het probleem opgelost?

  • Ja

Mooi. Graag gedaan! 

  • Nee

Ga verder met stap 4.

stap 4. Wat hoor je als je naar 1200 belt?

  • Verstoord geluid

Volg het stappenplan Slechte geluidskwaliteit om het probleem te verhelpen.

  • Afsluittoon

Het nummer waarnaar je belt bestaat waarschijnlijk niet meer.

  • Ingesprekstoon

Helaas, het probleem is nog niet opgelost. Neem contact met ons op zodat we jou persoonlijk verder kunnen helpen en het probleem samen kunnen oplossen.

  • Stilte

Ga verder met stap 5.

stap 5. Probeer een ander toestel en kabeltje

Is het probleem opgelost?

  • Ja

Blijkbaar lag het aan het snoertje! Gelukkig is het nu opgelost, want dit was de laatste optie in dit stappenplan.

  • Nee

Ok√©. Dan moeten we er samen naar kijken. Neem contact met ons op. We komen er wel uit!

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Of neem telefonisch contact met ons op via het nummer 088 2249 111 (tarief 088-nummer).