ik kan niet gebeld worden

Vervelend! Gelukkig is dit probleem meestal snel te verhelpen. Volg onderstaande stappen om het op te lossen.

Stap 1. door wie kan je niet meer worden gebeld?

  • Door specifieke personen/telefoonnummers
    Dan ligt dat hoogstwaarschijnlijk niet aan jouw telefoonaansluiting, maar is er iets mis met de aansluiting van de beller(s).

  • Niemand kan mij bellen
    Ga verder met stap 2.

Stap 2. herstart je modem en het basisstation


Is het probleem opgelost?

  • Ja
    Mooi!

  • Nee
    Helaas, het probleem is nog niet opgelost. Neem contact met ons op zodat we het probleem samen kunnen oplossen.

Stap 3. controleer of alle doorschakelingen uit staan

Zijn er mogelijk nog doorschakelingen actief? Zet ze dan uit met *21*. Helpt dit?

  • Ja
    Probleem opgelost. We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen!

  • Nee
    Ga verder met stap 4.

stap 4. vraag wat de beller hoort als ze jouw nummer bellen

  • Afsluittoon
    Neem contact met ons op. We helpen je persoonlijk verder. met ons op zodat we u persoonlijk verder kunnen helpen en het probleem samen kunnen oplossen.

  • De telefoon gaat over
    Ga verder met stap 5.

  • De telefoon gaat één keer over
    Ga verder met stap 5.

stap 5. is er apparatuur tussen het modem en telefoontoestel aangesloten?

  • Ja
    Ga verder met stap 6.

  • Nee
    Helaas, met dit stappenplan kunnen we het probleem niet voor je oplossen. Neem contact met ons op, zodat we je persoonlijk kunnen helpen.

stap 6. sluit het telefoontoestel rechtstreeks aan op het modem

Is het probleem opgelost?

  • Ja
    Probleem opgelost. We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen!
  • Nee
    Helaas, dan kan dit stappenplan je niet verder helpen. Onze medewerkers gelukkig wel, dus neem meteen contact met ons op.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Bekijk hier alle contactmogelijkheden.