Blikkerig of wegvallend geluid

Wanneer u dit probleem ondervindt vragen wij u de verbinding te testen met een andere telefoonkabel tussen het glasmodem en uw toestel. Tevens vragen wij u het basisstation van het toestel gedurende 10 seconden geheel stroomloos te maken.

Indien dit het probleem heeft opgelost, was vermoedelijk uw telefoonkabel defect. Wanneer dit het probleem niet heeft verholpen, vragen wij u te testen met een ander telefoontoestel.

Indien dit het probleem voor u niet heeft opgelost, vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice van Caiway. Vermeld aan de medewerker welke stappen u reeds heeft ondernomen, zodat u zo goed mogelijk kunt worden geholpen.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Of neem telefonisch contact met ons op via het nummer 088 2249 111 (tarief 088-nummer).