Een constante ruis bij gesprekken

Controleer of er apparatuur in de directe omgeving van het glasmodem of het telefoontoestel staat die kan leiden tot een storende verbinding. U kunt hierbij denken aan een router, subwoofer, box of andere apparatuur die een magnetisch krachtveld kan uitzenden.

Indien dit het geval is vragen wij u uw telefoon te verplaatsen naar een andere plek in de woning. Test vervolgens de verbinding met een andere telefoonkabel tussen het glasmodem en het telefoontoestel.

Tevens vragen wij u het basisstation van het toestel gedurende 10 seconden geheel stroomloos te maken. Indien dit het probleem heeft opgelost, was vermoedelijk uw telefoonkabel defect.

Wanneer dit het probleem niet heeft verholpen, vragen wij u te testen met een ander telefoontoestel. Indien dit het probleem voor u niet heeft opgelost, vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice van Caiway. Vermeld aan de medewerker welke stappen u reeds heeft ondernomen, zodat u zo goed mogelijk kunt worden geholpen.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Bekijk hier alle contactmogelijkheden.