Gesprekken worden (voortijdig) verbroken

Indien u dit probleem ondervindt zijn er drie verschillende opties mogelijk:

  • U hoort een klik en vervolgens een ingesprektoon: Vaak als dit te horen is wordt het gesprek geweigerd door de andere partij, of er iets fout gaat in het toestel van de andere partij waardoor bij het opnemen gelijk ook wordt opgehangen.
  • Stilte (geen van de partijen hoort de ander): Indien u dit ervaart, vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice van Caiway. Vermeld aan de medewerker welke stappen u reeds heeft ondernomen, zodat u zo goed mogelijk kunt worden geholpen.
  • Een afsluittoon: Indien u dit ervaart, vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice van Caiway. Vermeld aan de medewerker welke stappen u reeds heeft ondernomen, zodat u zo goed mogelijk kunt worden geholpen.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Of neem telefonisch contact met ons op via het nummer 088 2249 111 (tarief 088-nummer).