Slechte geluidskwaliteit
Piepen. Kraken. Stotteren. Ruisen. Toeteren. Als je problemen hebt met de geluidskwaliteit van je telefoonverbinding, kun je de meest vreemde geluiden horen. Daar zit je uiteraard niet op te wachten, want je voert liever een gezellig gesprek. Met onderstaande stappen kun je het geluidsprobleem oplossen.
Stap 1. Check of je nog gebeld kunt worden
- Ja
Ga verder met stap 2.
- Nee
Bekijk hier het stappenplan Kan niet gebeld worden
Stap 2. Controleer of het probleem bij één of meerdere nummers optreedt
- Bij één beller/telefoonnummer
Dan zit het probleem vermoedelijk aan de andere kant van de lijn.
- Bij meerdere telefoonnummers
Ga verder met stap 3.
Stap 3. Sluit het telefoontoestel rechtstreeks aan op het modem
Is het probleem opgelost?
- Ja
Mooi! We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen!
- Nee
Ga verder met stap 4.

Stap 4. Herstart je modem en het basisstation
Is het probleem opgelost?
- Ja
Graag gedaan!
- Nee
Klik hieronder op het geluidsprobleem.
Regel het gemakkelijk online
We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat of social media.
Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09.00 - 21.00 uur. Bekijk hier alle contactmogelijkheden.