Slechte geluidskwaliteit

Piepen. Kraken. Stotteren. Ruisen. Toeteren. Als je problemen hebt met de geluidskwaliteit van je telefoonverbinding, kun je de meest vreemde geluiden horen. Daar zit je uiteraard niet op te wachten, want je voert liever een gezellig gesprek. Met onderstaande stappen kun je het geluidsprobleem oplossen.

Stap 1. check of je nog gebeld kunt worden

Ja
Ga verder met stap 2.

Nee
Bekijk hier het stappenplan Kan niet gebeld worden

Stap 2. controleer of het probleem bij één of meerdere nummers optreedt


Bij één beller/telefoonnummer
Dan zit het probleem vermoedelijk aan de andere kant van de lijn.

Bij meerdere telefoonnummers
Ga verder met stap 3.

Stap 3. sluit het telefoontoestel rechtstreeks aan op het modem

Is het probleem opgelost?
Ja
Mooi! We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen!

Nee
Ga verder met stap 4.

stap 4. herstart je modem en het basisstation

Is het probleem opgelost?
Ja
Graag gedaan!

Nee
Klik hieronder op het geluidsprobleem.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Of neem telefonisch contact met ons op via het nummer 088 2249 111 (tarief 088-nummer).