Interactieve TV-app gebruiken - Android Smartphone

De interactieve TV-app op je Android Smartphone gebruiken? Prima plan! Hieronder lees je hoe je de app makkelijk bedient.

Om opnames te bekijken of te verwijderen klik je op het vijfde icoontje met het bandje onderin je scherm.

  • Opnames bekijken
    Om (geplande) opnames te bekijken klik je op de gemaakte opname.Er opent een scherm met programma-informatie. Hierin klik je op Bekijken om de opname af te spelen.
  • Opnames verwijderen
    Om (geplande) opnames te verwijderen klik je eerst op het icoontje met het prullenbakje rechts bovenin je scherm. Selecteer daarna de opnames die je wilt verwijderen. Bovenin zie je hoeveel opnames je geselecteerd hebt. Druk op Verwijder selectie om de opnames definitief te verwijderen.

Gemist gebruiken

Instellingen aanpassen

Via de app kun je een aantal instellingen aanpassen. Dit doe je door rechts bovenin op de drie puntjes te klikken, en dan te kiezen voor Instellingen. Je kunt het volgende aanpassen:

  • Volgorde tv-zenders
    Wil je graag de volgorde van je zenders zelf bepalen? Dat kan. Klik hiervoor op Stel volgorde TV zenders in. Om zenders te verslepen klik je op de zender die je wilt verslepen en hou je lang ingedrukt. Je zult zien dat je daarna de zender naar boven of naar beneden kan verslepen.
  • Alleen via Wifi afspelen
    Bang dat je te veel MB's gaat gebruiken als je tv gaat kijken via de app? Zet dan de optie Alleen via Wifi aan. Als je daarna via 4G probeert af te spelen zul je een melding krijgen dat streamen over het mobiele netwerk is uitgeschakeld.
  • Streamkwaliteit
    We proberen je uiteraard altijd van een zo goed mogelijk beeld te voorzien. Het kan echter voorkomen dat je ergens bent waar je slecht bereik hebt, en de stream dus hapert. Met deze instelling kun je de kwaliteit van de stream forceren, om zo bijvoorbeeld met een stream van net iets lagere kwaliteit alsnog zonder haperen te kunnen kijken.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via chat of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09.00 - 21.00 uur. Bekijk hier alle contactmogelijkheden.