ontbrekende kanalen

Wil je een programma zien, maar kun je het kanaal niet selecteren? Lees verder om te bekijken waar dit aan ligt en hoe je het oplost.

stap 1. controleer of je een abonnement op deze zender hebt

  1. Controleer of het kanaal onderdeel is van je zenderpakket.
  2. Is dat het geval? Ga dan verder met stap 2. Als je geen abonnement op de zender hebt, kun je die uiteraard niet bekijken. Wil je dat wel? Breid je abonnement dan uit.

stap 2. controleer of zenders 'verborgen' zijn


  1. Log in op caiway.nl/multiscreen
  2. Klik naast de zenderlijst op Zenders opnieuw indelen
  3. Sleep de zenders onder het kopje verbergen, naar boven. Nu zou het moeten werken!

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Bekijk hier alle contactmogelijkheden.