Wat is Pathé Thuis?

Heb je ná 6 mei 2019 een glasvezelabonnement afgesloten met Interactieve Televisie? Dan kijk je met Pathé Thuis het beste uit de bioscoop gewoon vanuit je woonkamer. Ongeveer drie tot vier maanden nadat de film in de bioscoop heeft gedraaid is de film beschikbaar bij Pathé Thuis. Op deze manier kijk je de grootste blockbusters tot aan prijswinnende arthouse films als eerste in jouw thuisbioscoop. Je zit niet vast aan een abonnement, dus je betaalt alleen voor datgene wat je écht kijkt.

Let op: Pathé Thuis werk alleen met de Amino Aria 7x.

Hoe werkt Pathé Thuis?

Hoe gebruik ik Pathé Thuis?
Om een film te kunnen kijken heb je een account nodig. Het aanmaken van een account is gratis en eenvoudig. Nog geen account? Bekijk dan onze handleiding.

Een film huren
Bij Pathé Thuis kun je een film huren of kopen. Wanneer je een film huurt, blijft deze gedurende 30 dagen in je account staan totdat je de film start. Na starten kun je deze gedurende 48 uur kijken.

Een film kopen
Je koopt een film als je deze meerdere keren wilt kijken. Voor het kopen van een film betaal je een hogere prijs, aangezien deze film onbeperkt te kijken is. De prijs van een koopfilm is afhankelijk van de titel.


Films kijken en betalen


Hoe betaal ik? 
In de Pathé Thuis app uit de Delta/Caiway app store kun je films betalen met tegoed of PayPal. Betaal je liever per film met iDEAL of creditcard? Dat kan alleen via de website van Pathé Thuis. Wil je meer weten over betalen? Kijk dan op de website van Pathé Thuis.

Nog geen account?
Ga dan snel naar onze Pathé handleiding. Op deze pagina leggen we je uit hoe je een account aanmaakt en de app gebruikt.

Heb je nog een andere vraag?
Neem dan contact op met de klantenservice van Pathé Thuis via support@pathe-thuis.nl. Dagelijks zit het Pathé Thuis support team klaar om binnen 24 uur een persoonlijke reactie te geven op al je vragen.

Regel het gemakkelijk online

We hangen niet op tot het probleem opgelost is. Via de veelgestelde vragen op de klantenservicepagina vind je antwoord op je vragen. Lukt dat je niet of wil je liever iemand persoonlijk spreken? Onze medewerkers staan voor je klaar. Via WhatsApp, chat, of social media.

Online beschikbaar van maandag t/m zondag van 09:00 - 21:00. Bekijk hier alle contactmogelijkheden.